ارسال ۵۰۱۶ اثر به کانون های ده گانه جشنواره سلامت

۲۹ام بهمن ،

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ از ارسال ۵ هزارو ۱۶ اثر به جشنواره سلامت و ۷۰۰ اثر برگزیده در این جشنواره خبر داد.

بیژن عمویان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اداره سلامت با هدف افزایش سطح مشارکت اجتماعی و تقویت روحیه خود باوری شهروندان نسبت به برگزاری جشنواره سلامت محله اقدام نموده است.

وی افزود: موضوعات جشنواره در قالب کانون های ده گانه سلامت است و با توجه به اقدامات ارزنده اداره سلامت منطقه ۷ ویژه کانون دیابت( نظیر امرتوس دیابت، برگزاری جشنواره ها و سمینارهای مختلف) این منطقه به عنوان دبیر خانه دیابت در جشنواره سلامت محله برگزیده شده است.

عمویان تصریح کرد: در این راستا اداره سلامت منطقه ۷ در تاریخ ۲ دی ماه ۹۱ افتتاحیه جشنواره سلامت و دیابت محله به همکاری شرکت نوو نوردیسک و اداره سلامت برگزار نموده در انتها تست قند خون توسط شرکت بایونایم برای مخاطبین انجام پذیرفت.

عمویان با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره سلامت محله اذعان داشت این جشنواره از تاریخ ۳۰ دی ماه به ۳۰ بهمن ماه تمدید گردید و با توجه به حجم آثار ادارات حداکثر تا ۹ اسفند فرصت ارسال آثار منتخب به دبیر خانه را دارند و در پایان علاوه بر اینکه هر دبیر خانه اختتامیه برگزار می نماید اداره کل سلامت نیز در هفته سلامت ۱۸ الی ۲۴ فروردین سال ۹۲ اختتامیه ای برگزاری می نماید و جوایز نفیسی به آثار برگزیده اهداء خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۱۶ اثر به خانه های سلامت منطقه ۷ تحویل داده اند و از این تعداد ۷۰۰ اثر برگزیده گردید که به تفکیک ۹ دبیر خانه دیگر در مناطق فرستاده می گردد و دبیر خانه های مرکزی تا تاریخ ۱۶ اسفند داوری های را انجام می دهند و رتبه هایشان را حداقل تا ۱۰ رتبه اول اعلام می نمایند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.