ارکستر بزرگ کنسرواتوار تهران عضو می‌پذیرد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رهبر ارکسترو کر بزرگ کنسرواتوار تهران گفت: از اشخاص واجد شرایط برای حضور در ارکسترو کر بزرگ کنسرواتوار تهران دعوت به همکاری می‌شود.

نیما پناهی ها؛رهبر ارکسترو کر بزرگ کنسرواتوار تهران در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: از اشخاص واجد شرایط برای حضوردرارکسترو کربزرگ کنسرواتوار تهران دعوت به همکاری می گردد تا پس از برگزاری آزمون، با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: کنسرواتوار تهران برای اجرای کنسرتهای پیش رو ضمن برگزاری یک آزمون، به منظور تکمیل ظرفیت گروه های خود برای اجرای کنسرتهای پیش رو ضمن برگزاری یک آزمون عضو تازه می پذیرد.

نیما پناهی ها ادامه داد: با توجه به تنوع سازی که در ارکستر وجود دارد، به حضور نوازندگان سازهای مختلف که در زمینه سازی خود حرفه ای باشند، با برگزاری آزمون دعوت به همکاری می گردد تا ارکستر تکمیل شده و برای اجراها آماده شود.

وی تصریح کرد: گروه سازهای زهی، بادی(چوبی و برنجی)، کوبه ای و همچنین خوانندگان سلوی آواز کلاسیک، و خوانندگان چهار بخش آوازی را برای این ارکستر نیاز داریم که طی این فراخوان از آنها دعوت به همکاری کرده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: از تمام عزیزانی که در این فراخوان شرکت کنند، آزمون گرفته و بهترین ها را برای گروه انتخاب کرده و با هم همکاری می‌کنیم.

گفتنی است؛ علاقه مندان به همکاری برای عضویت و آگاهی از جزییات این آزمون، با دفترآموزش کنسرواتوار تهران با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۰۱۰ داخلی ۵ تماس بگیرند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.