ارکستر ارف به مناسبت بزرگداشت باغچه‌بان کنسرت برگزار می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

نظر گفت: به منظور بزرگداشت جبار باغجه بان و ثمین باغچه بان و نزدیکی به روز جهانی کودک، کنسرت کودکان را در تالار وحدت برگزار می کنیم.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مسعود نظر، سرپرست گروه موسیقی کودکان ارف در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی فعالیت در کنار کودکان را دشوار دانست و گفت: اگر عاشق کار موسیقی با کودکان نباشید، نمی توانید موفق شوید اما اگر عاشق شوید، از این فعالیت لذت می برید.

وی با اشاره به برنامه کنسرت های این گروه اذعان داشت: به طور معمول سالانه دو کنسرت در تالار وحدت یا تالارهای بزرگ کشور در روز جهانی کودک و جشنواره فجر برگزار می کنیم.

این هنرمند افزود: کنسرت شهریور امسال نیز به همین بهانه است اما از آنجایی که در مهرماه کودکان به مدرسه می روند، هماهنگ کردن آنها کاری دشوار است؛ به همین سبب در روزهای پایانی شهریور این کنسرت را برگزار کردیم که با هدف تجلیل از جبار باغجه بان و ثمین باغچه بان اجرا می گردد.

نظر تصریح کرد: کنسرت از سه بخش ارکستر کوچک، متوسط و بزرگ تشکیل شده است که در اجرای ارکسترهای متوسط و بزرگ گروه نمایشی نیز هنرنمایی می کنند.

سرپرست گروه موسیقی ارف در پاسخ به سبب استفاده از حرکات نمایشی در کنسرت اظهار داشت: امروزه کمتر کسی را می بینید که صرفا به موسیقی گوش دهد و عموما موسیقی با تصویر همراه است که اجرای زنده به خودی خود تا حدی به این موضوع پاسخ می دهد اما سعی می کنیم با اجرای حرکات نمایشی موضوع تصویر را کاملتر کنیم.

گفتنی است کنسرت گروه موسیقی کودکان ارف ۲۸ و ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ در تالار وحدت برگزار می گردد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.