ارکستر بزرگ ارف به یاد جبار باغچه‌بان به صحنه رفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه موسیقی کودکان ارف روز قبل؛ ۲۸ شهریور در تالار وحدت به یاد جبار باغچه بان به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، گروه موسیقی کودکان ارف به رهبری و سرپرستی مسعود نظر روز قبل ۲۸ شهریور ساعت ۱۷ به صحنه رفت. نکته قابل توجه این کنسرت این بود که تمامی سالن از حضور مخاطبان پر شده بود و از کودک ۲ ساله تا پیرزن و پیرمرد های ۶۰ ساله در این کنسرت حضور داشتند.

بخش اول این کنسرت به اجرای ارکستر کودکان اختصاص داشت که در این بخش قطعات یک گل، لالایی، میهن ما ایران اجرا شد. همچنین این بخش که با اجرا و همراهی گروه کر انجام شد نوید نظر فرزند مسعود نظر که در رده سنی الف است رهبری ارکستر را بر عهده داشت و تنظیم قطعات توسط مسعود نظر انجام شده بود.

همچنین بخش دوم این کنسرت به ارکستر نوجوانان اختصاص داشت که در این بخش قطعات صبح، ظهر، شب، تابستان، پاییز، زمستان و بهار برای مخاطبان اجرا شد که تنظیم و آهنگسازی توسط مسعود نظر انجام شده بود و سعید سبزواری رهبری ارکستر جوانان را بر عهده داشت.

همچنین کودکان در هر بخش با اجرای حرکات نمایشی با موسیقی و ارکستر همراهی می کردند.

در ادامه ارکستر بزرگ ارف به روی صحنه آمدند و در ابتدای این بخش قطعه اورتور اجرا شد و سپس قطعه باغبان به یاد جبار باغچه بان با همراهی گروه کر ناشنوایان برای مخاطبان اجرا شد که پس از پایان این قطعه مخاطبان به تشویق این گروه پرداختند.

سپس قطعه باغ ما پرچین داره به یاد ثمین باغچه بان اجرا شد، در ادامه علی تفرشی به روی صحنه آمد و قطعات یاد کودکی و سیمرغ را به همراه ارکستر بزرگ ارف اجرا کرد.

آخرین قطعه این کنسرت سرزمین من بود که بعد از پایان این قطعه مخاطبان با دست زدنهای خود خواستند تا قطعه ای دیگر توسط ارکستر بزرگ ارف برایشان اجرا شود که مسعود نظر که رهبری این بخش را بر عهده داشت دوباره به صحنه آمد و قطعه باغبان را با همراهی گروه کر ناشنوایان دوباره برای مخاطبان حاضر در سالن اجرا کردند.

همچنین یاسمین گلزار و احمد فریدونی به عنوان راوی در این کنسرت به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است، ارکستر بزرگ ارف ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ در تالار وحدت به صحنه می رود.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.