اریکسون به دنبال استعدادهای خاورمیانه است

۱فروردین ۱۳،

 

شرکت اریکسون با حضور در گردهمایی Career and Training Opportunities Fair 2013 در دانشگاه سلطان قابوس(SQU) در تلاش است همکاری‌های خود را با بزرگان صنعت ICT افزایش دهد و ارتباط بیشتری با استعدادهای کشور عمان برقرار کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گردهمایی ۱۱ تا ۱۳ مارس برگزار شده و در آن تعداد بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ شامل اریکسون شرکت کردند تا با پتانسیل‌های موجود آشنا شوند و بتوانند بیش از ۳۵۰۰ دانشجویی که امسال در رشته‌های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات از دانشگاه سلطان قابوس فارق‌التحصیل می‌شوند را آموزش دهند و در اختیار بگیرند.
"عبدالله البلوشی"(Abdullah Al Balushi) مدیر شرکت اریکسون در کشور عمان گفت: «حضور ما در گردهمایی SQU Fair این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم با تعداد بسیاری از دانشجویان در ارتباط باشیم و با ارایه فرصت‌های و موقعیت‌های فراوان پیش‌روی آن‌ها، این اشخاص را وارد عرصه کاری فناوری ارتباطات و اطلاعات کنیم. این اشخاص می‌توانند در نقش‌های کلیدی در شرکت ما حضور یابند».
گردهمایی Career & Training Opportunities Fair هر ساله هزاران دانشجو از دانشگاه‌های مختلف را دورهم جمع می‌کند تا بتوانند ضمن برقراری ارتباط با شرکت‌های فناوری بزرگ آینده شغلی خود را تضمین کنند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.