ازبکستان حریف ایران شد/ بچیروویچ: ایران با خطر دست کم گرفتن حریف آشناست

مرحله دوم مسابقات بسکتبال کاپ آسیا روز پنجشنبه ۳۰ شهریور با چهار بازی برگزار می شود وایران با توجه به صدرنشینی در گروه ب با ازبکستان روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در پایان مرحله مقدماتی مسابقات کاپ بسکتبال آسیا تیم های لبنان، فیلیپین، چین و ازبکستان در گروه الف و تیمهای ایران، ژاپن، چین تایپه و قطر در گروه ب اول تا چهارم شدند. ماکائو و هند نیز تنها تیم های حذف شده در این مرحله هستند که هیچ بردی به دست نیاوردند.

تیم ایران به عنوان تنها تیم بدون باخت مسابقات در مرحله یک چهارم کار راحتی مقابل ازبکستان دارد. تیم ژاپن دومین تیم گروه با چین دیدار می کند و تیمهای چین تایپه و فیلیپین، قطر ولب نان نیز با یکدیگر روبرو می شوند.

بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد دور بعدی مسابقات می گوید: من در مسابقات آسیایی سال قبل حضور نداشتم اماتیم ایران به خوبی با خطر دست کم گرفتن هر حریفی آشنا است. این اتفاق یک بار در مسابقات جام ملتهای آسیا (بازی با اردن ) افتاد. بنابراین تمام بازیکنان ما با اعتماد به نفس و بدون غرور مقابل ازبکستان بازی می کنند.

اولگلوین سرمربی تیم ازبکستان نیز اشاره می کند: برای تیم ما هر حریفی سخت است. ما به اندازه ایران تجربه نداشته ونقاط ضعف خودمان را داریم اما تلاش می کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم و امیدوارم اعتبار خود را بدون توجه به نتیجه در این بازی حفظ کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.