ازدواج آسان‌تر برای مجردهای دولتی

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: یک بسته پیشنهادی به منظور تسهیل در ازدواج جوانان از سوی این وزارتخانه تهیه شده و همزمان با هفته ازدواج ( ۲۶ مهر – دوم آبان ماه) به دولت تقدیم می‌شود.
به گزارش ممتازنیوز، باقر پیش‌نمازی در نشست خبری در آستانه هفته ازدواج افزود: در این بسته پیشنهادی آمده است بر اساس ماده ۳۰ قانون تسهیل در ازدواج، یک سوم ظرفیت مسکن مهر می‌تواند در اختیار جوانانی که تازه ازدواج کرده‌اند، قرار بگیرد.
وی از طرح تسهیل ازدواج کارکنان مجرد دولت در این بسته پیشنهادی خبر داد و اظهار کرد: ازدواج کارکنان مجرد دولت و پشتیبانی از ازدواج فرزندان کارکنان دولت در این بسته پیشنهادی به دولت تقدیم خواهد شد.
وی همچنین از اولویت استخدام متاهلان در دستگاه‌های دولتی و پوشش بیمه‌ای این افراد در بسته پیشنهادی ارسالی به دولت خبر داد و گفت: همه امکانات و افزایش هدیه ازدواج به ۳۰ میلیون ریال نیز در این بسته پیشنهادی آمده و در اختیار دولت قرار گرفته است.
معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت و ساماندهی سایت‌های همسرگزینی توضیح داد: از زمان تصویب آیین‌نامه در دولت تمام مراکز تلفنی و مجازی همسریابی شش ماه فرصت دارند تا خود را با این آیین‌نامه تطبیق دهند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.