ازمبلمانهای ساخته شده بابرگ موز چگونه نگهداری کنیم

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

از مبلمان در برابر کپک محافظت کنید. از گذاشتن آن‌ها در محیط مرطوب خودداری کنید. این نوع مبل‌ها مناسب مناطق گرم و خشک هستند.

برگ‌های درخت موز امروزه کاربرد و جایگاه خاصی در دکوراسیون پیدا کرده‌اند. برگ‌ها را به صورت خشک و طناب‌پیچ درمی‌آورند و از آن در ساخت میز، صندلی و عسلی در رنگ‌های بژ و قهوه‌ای استفاده می‌کنند. شما نیز از این نوع مبلمان که مراقبت از آن‌ها بسیار آسان است، برای استوایی نشان دادن دکوراسیون خانه استفاده کنید.

۱ – تمیز کردن
مبلمان را با یک پارچه تمیز و یک سطل آب گرم که داخل آن کمی مایع ظرفشویی ریخته‌اید، بشویید. قبل از آبکشی از یک مسواک یا برس نرم برای تمیز کردن منافذ و درزها استفاده کنید. در صورتی که داخل مبلمان چوب به کار نرفته است، آن را کاملا با آب شستشو دهید. برای این کار از آب سرد و اسفنج استفاده کنید. روی مبل‌ها شلنگ بگیرید.
مبلمان را برای خشک شدن در معرض آفتاب یا به حال خود قرار ندهید. آن‌ها را با یک پارچه تمیز کاملا خشک کنید.

۲ – مراقبت از مبل‌ها
هر چند روز یک بار، مبل‌ها را گردگیری کنید تا مانع از نفوذ گرد و غبار داخل منافذ آن شوید.
هر سه یا چهار هفته یک بار، روی مبل‌ها جاروبرقی بکشید. برای پاک شدن گردو غبار از قسمت برس‌دار جاروبرقی استفاده کنید.
از مبلمان در برابر کپک محافظت کنید. از گذاشتن آن‌ها در محیط مرطوب خودداری کنید. این نوع مبل‌ها مناسب مناطق گرم و خشک هستند. در صورت شرجی نبودن آب و هوا می‌توانید از آن‌ها در فضای باز نیز استفاده کنید.

۳ – رنگ کردن
برای تیره‌ تر شدن، آن‌ها را رنگ می‌کنند. این نوع مبل‌ها را نباید با قلم‌مو رنگ کرد. سعی کنید خود مبل‌ها را رنگ نکنید. در صورت ناچار بودن بهتر است از اسپری ضد آب استفاده کنید.

منبع : hamshahrionline.ir

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر چهارشنبه ۱۵ شهریور   مشاهده : ۱۱   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.