از «بندر بند» تا «گشت ۳»؛ سینماها چقدر بلیت فروختند؟

در حالی که فیلم «گربه سیاه» از اکران در هفته‌ای که گذشت بازماند، فیلم «بندربند» به فروش ۱۰ میلیون تومانی و «گشت ۳» به ۱۵ میلیارد تومان رسید.

از «بندر بند» تا «گشت 3»؛ سینماها چقدر بلیت فروختند؟

به گزارش ممتاز نیوز، در هفته گذشته، «بندر بند» تنها فیلم جدیدی بود که روانه اکران شد و این ساخته منیژه حکمت که پیش از این در چند جشنواره خارجی هم شرکت کرده بود با شروع اکران از ۱۰ آذر و در کمتر از ۳۰ سالن سینمایی به فروش ۱۰ میلیون تومانی رسید.

«رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده هم که از سوم آذرماه روی پرده رفت تاکنون بیش از ۸۰ میلیون تومان بلیت فروخته و حدود ۳۳۰۰ نفر هم تماشاگر داشته است.

«آتابای» نیکی کریمی از دیگر فیلم‌های جدید این روزهای سینما است که با بیش از ۵۵ هزارنفر مخاطب، فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را رد کرده است.

فیلم «گشت ۳» به کارگردانی سعید سهیلی هم که از ۲۶ آبان ماه روی پرده رفته تاکنون بیش از ۶۷۲ هزار نفر مخاطب داشته و به فروش ۱۵ میلیارد تومان هم رسیده است.

 «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی پس از گذشت حدود یک ماه از آغاز اکران ۳۶۶ هزار نفر مخاطب داشته و فروش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را رد کرده است.

فیلم دفاع مقدسی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی از فیلم‌هایی است که با توجه به ژانرش، در این روزها فروش خوبی داشته و تاکنون حدود دو میلیارد تومان بلیت فروخته است.

فیلم «شهر گربه‌ها» ساخته سید جواد هاشمی که در هفته گذشته دچار حاشیه‌هایی شد، تاکنون بیش از ۲۸ هزار نفر تماشاگر داشته و حدود ۶۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«آپاچی» آرش معیریان دیگر فیلم کمدی این روزهای سینماست که فروش چندان موفقی نداشته و تاکنون نزدیک به ۲۶۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

«حکم تجدیدنظر» اولین ساخته محمد امین کریم‌پور هم تاکنون اندکی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«تومان» ساخته مرتضی فرشباف که فیلمی مورد توجه در جشنواره فجر بود، در گیشه فعلا موفقیتی کسب نکرده و حدود ۱۱۳ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «پوست» ساخته برادران ارک نیز فعلاً به فروش ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است و فیلم پرفروش سال این لحظه همچنان «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی است که حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر مخاطب داشته و به فروش نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است.

آمار فروش فیلم ها براساس اطلاعات سامانه سمفا تا ساعت ۱۲ ظهر جمعه ۱۲ اذر ماه است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.