از تبرئه فائزه هاشمی در دادگاه تا آخرین وضعیت پروندهٔ فساد ۳ هزار میلیاردی

اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین نشست خبری سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری، آخرین جلسه از دیدارهای مردمی وزیر دادگستری در دولت دهم، تبرئه فائزه هاشمی در خصوص رای دادگاه، حضور شاکی مرتضوی در شعبه کارکنان دولت برای بازپرسی، حضور پورمحمدی در سازمان بازرسی کل کشور، آخرین وضعیت اتفاق کارون ۳ و پرونده‌های کهریزک، اختلاس از بیمه ایران، فساد ۳ هزار میلیاردی، و… از مهم‌ترین خبرها این هفته دستگاه قضایی بود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ممتاز نیوز، آخرین نشست خبری سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری،آخرین جلسه از دیدارهای مردمی وزیر دادگستری در دولت دهم،تبرئه فائزه هاشمی در خصوص رای دادگاه،حضور شاکی مرتضوی در شعبه کارکنان دولت برای بازپرسی،حضور پور محمدی در سازمان بازرسی کل کشور،آخرین وضعیت اتفاق کارون ۳ و پرونده‌های کهریزک، اختلاس از بیمه ایران، فساد ۳ هزار میلیاردی،و… از مهم‌ترین خبرها این هفته دستگاه قضایی بود.

 **خبرنگاران می‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند چراکه در ارتباط با تمامی اقشار جامعه می باشند در حالی که هیچ مسئولی این چنین جایگاهی ندارد.



 

من هم خبرنگار هستم/جایگاه خبرنگاران بسیار ارزشمند است

سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در خود با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران می‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند چراکه با تمامی اقشار جامعه در ارتباط می باشند و این در حالی است که هیچ مسئولی چنین جایگاهی ندارد.


**”سید مرتضی” بختیاری وزیر دادگستری در واپسین روزهای کاری خود در دولت دهم، با جمعی از هموطنان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.در این جلسه مراجعین پس از طرح مسایل خود و دریافت راهنمایی‌های لازم، جهت پیگیری به مراجع مربوطه معرفی شدند

برگزاری آخرین جلسه دیدار مردمی وزیر دادگستری

آخرین جلسه از دیدارهای مردمی وزیر دادگستری در دولت دهم، با حضور جمعی از هموطنان برگزار شد.

**به اتهام اخلال در نظم عمومی برای فائزه هاشمی کیفرخواست صادر شده بود که در نهایت امروز به حکم دادگاه از این اتهام تبرئه شد

تبرئه فائزه هاشمی از اتهام اخلال در نظم عمومی

وکیل فائزه هاشمی در خصوص رای امروز دادگاه فائزه هاشمی گفت: اتهام وی اخلال در نظم عمومی بود که به حکم دادگاه از این اتهام تبرئه شد.


**شاکی قاضی مرتضو ی گفت:روز قبل مدت سه روزه احضاریه بنده به پایان رسید از این رو به این شعبه بازپرسی مراجعه کردم ولی به سبب عدم حضور بازپرس فردا دوشنبه را برای دریافت تحقیقات در نظر گرفته‌اند. پرونده مربوط به شکایت بنده از سعید مرتضوی در خصوص بازداشت غیرقانونی است.

 

شاکی مرتضوی فردا به شعبه کارکنان دولت برای بازپرسی می‌رود

شاکی مرتضوی خبر داد: وی فردا برای انجام تحقیقات به شعبه ۱۵ بازپرسی کارکنان دولت می‌رود.

**حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در نشستی که امروز بعدازظهر در سازمان بازرسی کل کشور با نمایندگان با معاونین وزیر دادگستری داشت، اظهار داشت: من به احترام بختیاری (وزیر سابق دادگستری به وزارت دادگستری نیامدم و امیدواریم برای وی هرچه سریعتر بهبودی حاصل شده و من به همراه بختیاری به این وزارتخانه آمده و در اینجا مستقر شوم.

اکنون فصل اعتماد و خوش بینی برای حل مشکلات کشور است/وزیر عدالت هستم

وزیر دادگستری با بیان اینکه اکنون فصل اعتماد و خوش بینی برای حل مشکلات کشور است، گفت: من در مجلس نیز بیان کردم که وزیر عدالت هستم و این تنها یک شعار نبود و من این را به عنوان یک رسالت و ماموریت بیان کردم تا در این راستا زمینه‌های ناعدالتی و تجاوز به حقوق دیگران از بین برداشته شود.

**حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پنجاهمین نشست خبری با خبرنگاران بعد از تبریک روز خبرنگار به عنوان یک حرفه سنگین با اشاره به اتفاق دریاچه کارون ۳ اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید چندی پیش در جریان کارون ۳ اتفاق‌ای اتفاق افتاد و تعدادی از هموطنان ما در این اتفاق از بین رفتند و طی آن ریاست قوه دستور داد که بنده این قضیه را پیگیری کنم که تا به امروز ورود قوه به این موضوع اثرات خوبی داشته است. 

آخرین وضعیت پرونده کارون ۳، کهریزک، بیمه ایران و فساد ۳ هزار میلیاردی

سخنگوی دستگاه قضا آخرین وضعیت اتفاق کارون ۳ و پرونده‌های کهریزک، اختلاس از بیمه ایران، فساد ۳ هزار میلیاردی و دریافت پورسانت برای خرید یازده فروند هواپیما را تشریح کرد و گفت: قوه قضائیه با مرتکبان جرائم خشن قاطعانه برخورد می کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.