از تجاوز به دختران جوان دراویش تا فرار به دبی

به گزارش نگاه فارس/محمد رضا سپهری،چندی است از رسوائی اخلاقی خواجه بابا یکی از شیوخ فرقه گنابادی می گذرد که با وجود کهولت سن، به برخی از دختران جوان هوادار فرقه تجاوز نمود. گزارشات رسیده حاکی از آن است که این اولین اقدام به تجاوز وی نبوده است.پس از این رسوایی اخلاقی قطب دراویش نورعلی تابنده سعی کرد ابتدا با پرده پوشی این اقدام خواجه بابا،دلیل این کار وی را بیماری آلزایمر جلوه داده و سعی در تطهیر وی داشت؛اما با توجه به عمق فاجعه رخ داده با یک حرکت فرار به جلو در اقدامی فریبکارانه و بشر دوستانه با برگزاری جلسه ای در دولت سرای تهران، خواجه بابا را از مقام خود(وفا علی) عزل کرد.

گذشته از این که عزل خواجه بابا گراشی یک اتفاق نادر و شگفت انگیز بود، در چند روز گذشته خبری دیگر مبنی بر فرار خواجه بابا گراشی از کشور اذهان مردم فارس خصوصا خطه جنوب استان را مشغول کرده است.بنا به گزارشات خبرنگار نگاه فارس در گراش خواجه بابا، به صورت غیر قانونی از مرزهای جنوبی کشور خارج و به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس گریخته است.

گفته می شود مقصد وی دبی بوده و با توجه سبقه شهر های حاشیه خلیج فارس در آزادی های بی قید و بند می تواند محل خوبی برای کامل کردن عیاشی های وی باشد. باید منتظر ماند که آیا وی سوژه ی رسانه های بیگانه خواهد شد یا خیر؟!

خبر های تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.