از ترافیک جاده های مازندران چه خبر؟

فرمانده پلیس راه استان مازندران از باز بودن تمامی راههای اصلی، فرعی و روستایی این استان خبر داد و گفت:هم اکنون ترافیک در جادههای هراز ، کندوان و فیروزکوه نیمه سنگین و روان است .

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: مسافران و گردشگران با قدری کندی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی استان هستند و با کمی تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید .

وی پیش بینی کرد تراکم ترافیکی در ساعات آینده در جاده های اصلی استان به سمت تهران بیشتر شود و شاهد حجم انبوهی از وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود .

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز ، اظهار داشت : از ساعت ۱۱ شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز ( یکشنبه ) جاده از آمل به سمت تهران یکطرفه تا تا مسافرین با آرامش به ادامه مسیر بپردازند .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی فردا ( دوشنبه ) در راه های اصلی استان، گفت : این طرح به منظور تردد آسان و با آرامش مسافران در جاده های هراز و فیروزکوه اعمال شده است .

محمد نژاد تاکید کرد : عبور و مرو تریلی و کامیون از جاده های هراز ، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و فقط خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می توانند از جاده فیروزکوه تردد کنند .

وی از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان درجادههای استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه کنند .

۳۱۳۱/

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.