از تهدید امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی سپاه تا رونمایی دستاوردهای تازه موشکی و فضایی

۱۴اردیبهشت،

رونمایی دستاوردهای تازه موشکی و فضایی در نیمه اول امسال، تهدید تمام امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی سپاه، روایت سردار نقدی از ارائه یک پیشنهاد به رهبر انقلاب، پیمودن ۲۰ برابر محیط کره زمین توسط نیروی دریایی ارتش و… .

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین خبرها دفاعی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

امیر عزتی در جمع خبرنگاران خبر داد
رونمایی دستاوردهای تازه موشکی و فضایی در نیمه اول امسال
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: از دستاوردهای تازهی در حوزه هوافضا، هوایی و موشکی به مناسبت سوم خرداد و سالروز صنعت دفاعی رونمایی خواهد شد.

سرلشکر صفوی:
آمریکا قصد دارد حکومت سوریه را تا قبل از انتخابات ایران سرنگون کند
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان خارجی مانند آمریکا و صهیونیست‌ها که دشمنان قسم خورده انقلاب می باشند و بعضی کشورهای عربی و ترکیه به دنبال وارد کردن فشار به سوریه می باشند تا حکومت آن را قبل از انتخابات ایران سرنگون کنند.

سردار فدوی:
تمام امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی ما تهدید می‌شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر اسلام دست ما را نمی‌بست و به ما اجازه می‌داد، سلسله اقداماتی می‌شد که حتی فکر و جرأت تحریم نفتی را هم از تخیل دشمن محو می‌کرد، ولی معلوم نیست که این نجابت و خویشتن‌داری ما همیشگی باشد و به فکر مقابله از راه‌های مشروع نباشیم. امروز تمام امکانات و تجهیزات آمریکایی‌ها در دریا از سوی ما مورد تهدید است، ولی بنای ما بر فشار و آزار نبوده است.

روایت سردار نقدی از ارائه یک پیشنهاد به رهبر انقلاب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی جلسه‌ای در محضر رهبر معظم انقلاب، به تبیین پیشنهادات عملیاتی بسیج در راستای ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی پرداخت که با استقبال معظم‌له روبرو شد.

دریادار سیاری:
نیروی دریایی ارتش تاکنون ۲۰ برابر محیط کره زمین را پیموده است
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های کنونی این نیرو و سفرهای بین‌المللی آن گفت: این برنامه، راهبردی نیروی دریایی است که در سواحل و دریاهای بین‌المللی حضور داشته باشد و ما تاکنون ۲۰ برابر محیط کره زمین را دریانوردی کرده‌ایم.

سردار جزایری:
نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب خواهد شد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جریانات غیر همسو با نظام، انحرافی، فتنه و دنباله‌های آن با وجود همه تلاشی که برای کسب آراء دارند، از زمینه‌های اجتماعی و اقبال عمومی برخوردار نیستند و نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

سرلشکر صفوی:
مردم می‌توانند بر فعالیت‌های مدیران اجرایی نظارت و حتی آن‌ها را مؤاخذه کنند
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به نقش مردم در ساختار حکومتی کشور گفت: مردم می‌توانند از طریق نمایندگان خود در مجلس، بر فعالیت‌های مدیران اجرایی نظارت و حتی آن‌ها را مؤاخذه کنند.

دریادار سیاری:
اگر دشمن بخواهد به ایران تعرض کند با خشم جوانان ما روبه‌رو می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بران اینکه اگر دشمن بخواهد به این کشور تعرض کند با خشم جوانان ما روبه‌رو می‌شود، گفت: نیروهای جوان رابطه‌ای می باشند بین ارتش و ملت؛ یعنی این رابطه همیشه به بهترین نحو ممکن برقرار است و این‌جاست که می‌گوییم ارتش ما مردمی است.

دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:
توان دفاعی نیروی دریایی در سطح بالایی قرار دارد/برنامه‌های خاص نداجا برای عبور از مدار ۱۰ درجه
فرمانده نیروی دریایی ارتش، توان دفاعی این نیرو را بسیار خوب دانست و گفت: در حال حاضر در مسائل آموزشی، تربیتی، تجهیزات، تاکتیک‌ها و تأسیسات در سطح بالایی قرار داریم که دسترسی به این سطح در داخل نیروها انجام می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.