از توقف در مسیرهای چالوس و هراز بپرهیزند

۲۱م اسفند ،

مسافران به سبب احتمال بهمن؛

از توقف در مسیرهای چالوس و هراز بپرهیزند

با افزایش دما در نوار شمالی کشور احتمال ریزش بهمن در محور های شمالی دور از انتظار نیست بنابراین از مسافران در خواست می گردد که از توقف در طول مسیرهای چالوس و هراز اجتناب کنند.

به نقل ازممتازنیوز، مرکز مدیریت راههای کشور، امروزسه شنبه ۲۲ اسفندماه ۹۱، امروز و فردا چهارشنبه ۲۳اسفندماه ۹۱ به سبب افزایش دما در نوار شمالی کشور ،ریزش بهمن در محور های شمالی دور از انتظار نخواهد بود بنابراین از مسافران در خواست می گردد که از توقف در طول مسیرهای چالوس و هراز اجتناب کنند.

گفتنی است، با عنایت به فرا رسیدن “تعطیلات نوروزی” و افزایش سفرها، جهت بهره برداری کامل از ظرفیت راهها ، افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور “مسافران نوروزی”، تمامی “کار گاهای جاده ای” از امروز لغایت ۲۰ “فروردین” ماه ۹۲ تعلیق و مسیرها پاکسازی کامل شد.

شایان ذکر است، محور شمشک به دیزین در استان البرز، بدلیل “بارش برف” و “کولاک”،‌ تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و امکان دسترسی به پیست های اسکی وجود ندارد و همچنین ،محور فرعی پونل – خلخال در استان اردبیل بعلت بارش برف و احتمال سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
براساس این گزارش، به سبب بارش برف در محورهای هراز و”کندوان” ، همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی وتوجه به تابلوهای پیام متغییر(VMS) وهرگونه علائم اخطار دهنده در سطح راهها الزامیست .
لازم به ذکر است، تردد تریلرها تا ۱۵ فروردین ماه ۹۲ از محور بروجن- لردگان در استان چهارمحال و تردد تریلرها از ۲۵ اسفندماه ۹۱ الی ۱۷ فروردین ماه ۹۲ از محور ایذه – دهدز – شهرکرد، ممنوع است.

سه شنبه ۲۲ اسفند   ۱۲:۱۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.