از تیم یک هفته ای، توقعی نمی رود/رفتار معترضان به والیبال گنبد لطمه می زند

حدود یک هفته از تشکیل تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال می گذرد.

طاهر قره داشلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ به دلیل وجود برخی مشکلات ما نتوانستیم تیم را در مدت زمان مشخص  و خوب تشکیل دهیم و حدود یک هفته است که ترکیب تیم به طور کامل بسته شده و ما پنج الی شش روزیست که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات سنگین امسال آغاز کرده ایم.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود نمی توان توقعی از این تیم در هفته های ابتدایی لیگ داشته باشیم زیرا هنوز بازیکنان به صد درصد آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده اند، این امر نیاز به زمان و انجام تمرینات مناسب و منسجم دارد.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد یادآور شد: ما سال گذشته توانستیم با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک سهمیه حضور در لیگ برتر را به دست آوردیم، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که این با حفظ کادر فنی در این رقابت ها شرکت کنند، اما متاسفانه برخی به این موضوع اعتراض دارند و سعی می کنند با حاشیه سازی در گنبد به ضرر ما کار کنند، به نظر من این گونه حرکات و رفتارها به والیبال گنبد لطمه بزرگی وارد خواهد کرد، نه من به عنوان مربی.

ما می خواهیم با هزینه ای محدود قدرت واقعی والیبال این شهر را به رخ حریفان بکشانیم رسیدن به این هدف مستلزم همکاری تمامی کارشناسان و پیشکسوتان این شهر و استان است. /مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.