از جوانان برای کارهای بزرگ باید استفاده کرد

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۰:۱۷:۳۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان ،توجه به امور جوانان را جزو الویت فعالیت های اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، خدابخش اظهار داشت:ما با تأسی از فرمایشات پیامبر مکرم اسلام (ص)که توصیه فرموده اند با جوانان انس گرفته واز نیروهای جوانان برای کارهای بزرگ استفاده کنید،اعتقاد داریم.قشر جوان ،قشر پرشور،پرتلاش وآینده سازی است که با فراهم ساختن بستر مناسب می توان از تمامی ظرفیت ها وپتانسیل های بالقوه این عزیزان در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تعالی،اقتدار وعزت میهن عزیز واسلامیان می باشد،بهره برد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تاکید کرد:اداره کل ورزش وجوانان استان در صدد است در چارچوب سیاست های دولت در امور جوانان ،جایگاه ونقش جوان در جامعه را تعمیق بخشد،وضعیت ومشکلات عمده آنان را در زمینه مسکن ،اشتغال،ازدواج،اوقات فراغت و….شناسایی اولویت بندی نموده وراهکارهای اساسی را برای تعدیل یا رفع این چالش ها از طریق تدوین برنامه راهبردی در امور جوانان ارائه نماید.
وی افزود:شاید بتوان گفت تلفیق سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی سابق،بهترین تلفیقی بود که قابلیت اجرا پیدا کرد ،چرا که جامعه ورزش با انگیزه های درونی ،نیازهای روانی وشور وشوق جوانی بسیار آشنا است.
وی در پایان گفت:ما این تلفیق را فرصت مغتنمی برای توسعه فرهنگ وارزش های ایران اسلامی در بین قشر جوان نیز می دانیم چرا که اعتقاد داریم با استفاده از خصلتهای نیک پهلوانی در ورزش مانندایثار،صداقت ،ادب ،احترام ،تعاون،وحدت،همدلی ،راز داری…..،گستردگی حوزه فعالیت،وجود جوانانی فرهیخته،وبا الگو سازی مناسب برای این جامعه هدف وصد البته با برنامه ریزی صحیح می توانیم به توسعه جامعه ای پویا وبا نشاط کمک شایانی کنیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۰۱۷۳۵۶۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.