از جوانان به اسم بازیگری سواستفاده می‌کنند!

این قضیه زیر سر یکسری افراد شیاد و حقه‌باز است که به اسم انتخاب بازیگر برای سریال «حضرت موسی» از جوانان سو استفاده می‌کنند و ۲۰ یا ۳۰ هزارتومان از آن‌ها می‌گیرند و به آن‌ها می‌گویند ریش و موهایتان را کوتاه نکنید تا در اطلاع ثانوی شما را خبر کنیم.

به گزارش بی باک به نقل از خبرآنلاین، فرج‌الله سلحشور کارگردان درباره وضعیت ساخت سریال «حضرت موسی» گفت: «ما همچنان در حال نگارش فیلمنامه هستیم و تاکنون تقریبا نیمی از فیلمنامه تمام شده است.

احتمالا از اوایل سال ۹۲ پیش‌تولید این سریال را شروع خواهیم کرد.این سریال محصول سیمافیلم نیست و سرمایه‌گذاران آن قطعی نشده‌اند.»

وی درباره اینکه شنیده می‌شود پیش‌تولید و انتخاب بازیگر این سریال شروع شده، گفت: «این قضیه زیر سر یکسری افراد شیاد و حقه‌باز است که به اسم انتخاب بازیگر برای سریال «حضرت موسی» از جوانان سو استفاده می‌کنند و ۲۰ یا ۳۰ هزارتومان از آن‌ها می‌گیرند و به آن‌ها می‌گویند ریش و موهایتان را کوتاه نکنید تا در اطلاع ثانوی شما را خبر کنیم. من از همین جا به این جوانان می‌گویم که از این افراد شکایت کنند.»

کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» ادامه داد: «این شیادها هیچ ربطی به کار ما و دفتر ما ندارند. ما هنوز مرحله انتخاب بازیگر را شروع نکرده‌ایم، اما طبق روال همه دفترهای سینمایی گاهی متقاضیان مراجعه می‌کنند و فرم‌های مشخصات بازیگر را پر می‌کنند.»

فرج الله سلحشور مجموعه‌های «ایوب پیامبر»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر» را کارگردانی کرده است. مجموعه تازه این کارگردان در ادامه کارهای قبلی او داستانی برگرفته از قرآن کریم دارد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.