از رابرت دنیرو در شانزدهمین جوایز سالانه فیلم هالیوود تقدیر می‌شود +لیست سایر برندگان

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، “رابرت دنیرو” اسطوره ای که دو بار اسکار را دریافت کرده است، در حال حاضر درکشاکشی جدی برای نامزدی اسکار بعد از ۲۱ سال، برای نقشش در فیلم درام «راهکار کوسن نقره ای» ساخته “دیوید اُ راسل” می باشد.

“دنیرو” قرار است در مراسم شانزدهمین جوایز سالانه فیلم هالیوود که ۲۲ اکتبر در هتل بورلی هیلتون لس آنجلس برگزار می شود، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد که اولین جایزه از جوایز پیش فصل اسکار ۲۰۱۲ می باشد را دریافت کند.

این جایزه پیش تر به بازیگرانی چون “جفری راش”(۲۰۰۳)، “متیو برادِریک”(۲۰۰۵)، “بن افلک”(۲۰۰۷)، “جان تراولتا”(۲۰۰۸)، “کریستوفر والتز”(۲۰۰۹)، “سم راکویل”(۲۰۱۰) و “کریستوفر پلامر”(۲۰۱۱) اهدا شده بود.

“کارلوس دی آبرو” رئیس جشنواره فیلم هالیوود؛ متذکر شد که “رابرت دنیرو” نه تنها به عنوان یک بازیگر، تهیه کننده و کارگردان از بدن خود به شدت کار کشیده است بلکه او عشق، صداقت و فداکاری را جلوی دوربین به تصویر کشیده و به ارمغان آورده است. بازی او در «راهکار کوسن نقره ای» واقعا فوق العاده و خیره کننده بود”.

«راهکار کوسن نقره ای» این ماه در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا به اکران درآمد و توانست جایزه تماشاگران را از آن خود کند. این فیلم قرار است در فصل اسکار در ۲۱ دسامبر در سراسر دنیا به اکران درآید.

در این فیلم در کنار “رابرت دنیرو” بازیگرانی نظیر “جنیفر لارونس”، “بردلی کوپر”، “جولیا استیلز”، “کریس توکر” و “جکی ویور” حضور دارند.

به گزارش سینمانگار، «راهکار کوسن نقره ای» درامی کمدی است که داستانش این چنین بیان شده است: زندگی همیشه با برنامه پیش نمی رود. “پت سولاتانو” (دنیرو) همه چیزش را از دست می دهد، خانه اش، شغل اش و همسرش. حال او بر می گردد تا دوباره با پدر و مادر خود زندگی کند. “پت” تصمیم می گیرد زندگی خود را دوباره بسازد، مثبت باشد و همسر خود را علی رغم تغییر شرایطی که بعد از طلاق رخ داده است، دوباره بدست آورد و خانواده او خواستار این هستند که پسرشان بتواند دوباره روی پای خود بایستد. وقتی “پت” با “تیفانی” دختری مرموز با مشکلاتش، آشنا می شود همه چیز به یکباره پیچیده می شود. “تیفانی” به او قول می دهد که در قبال کاری که او برایش انجام دهد، کمکش کند تا بتواند به همسرش برسد، بعد از قبول کردن شرایط، با ظاهر شدن یک کوسن نقره ایی در زندگی آنها، یک رابطه ی غیر منتظره ایی بین آنها شکل می گیرد و …

همچنین دیگر جوایز این مراسم در بخش های متفاوت به ستارگانش اهداء خواهد شد. در بخش بازیگر زن هالیوود، جایزه این مراسم به “ماریون کوتیار” ۳۶ ساله اهدا خواهد شد. این جایزه به علت بازی زیبای او در فیلم «زنگ و استخوان» در نظر گرفته شده است.

در بخش انیمیشن، جایزه این مراسم به انیمیشن دیدنی «ظهور نگهبان» اهدا می شود. این انیمیشن توسط “پیتر رمزی” کارگردانی شده است.

جوایز فیلم هالیوود، برای بخش بهترین تهیه کنندگی، جایزه و تقدیر خود را نثار “تیم بیوان” و “اریک فیلنر” خواهد کرد. این دو تهیه کننده فیلمهای جدیدی چون «بینوایان» و «آنا کارینینا» را تولید کرده اند.

“جاد آپاتو” نویسنده و کارگردان چهل ساله جایزه کمدی هالیوود را دریافت خواهد کرد. این جایزه به افرادی که در بخش کمدی موفق عمل کرده اند اهدا می شود.

“کووینزهین والیس” که تنها ۹ سال سن دارد، در این مراسم جایزه بازیگر نو ظهور هالیوود را دریافت خواهد کرد. و “جان هاکیس” جایزه بهترین اجرای هالیوود را به خود اختصاص خواهد داد.

“والی فیستر” فیلمبردار فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد» جایزه بهترین فیلمبردار هالیوود را در شب ۲۲ اکتبر در دست خواهد گرفت. این جایزه برای دومین بار است که به وی اهدا می شود. پیش از این او برای فیلمبرداری فیلم «آغاز» این جایزه را دریافت کرده بود.

در آخرین بخش از اهدا جوایز، جایزه بهترین جلوه های ویژه قرار دارد که این جایزه را “جانیک سیرز” و “جف وایت” برای فیلم «انتقام جویان» دریافت خواهند کرد.

به گزارش سینمانگار، در ۹ سال گذشته، جوایز فیلم هالیوود از ۸۵ نامزد اسکار و ۳۲ اسکار گرفته تقدیر کرده است.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.