از سزار به فیفا شکایت کرده‌ایم

جام جم آنلاین: مدیر عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه از برونو سزار و باشگاه برزیلی که وی را به سپاهان قرض داده به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده‌ایم، گفت: جانوآریو را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرارداده‌ایم و تا ۴۸ ساعت آینده تکلیفش را مشخص می کنیم.

علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر، در خصوص عملکرد باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات و همچنین آخرین وضعیت برونو سزار و جانوآریو ضمن بیان مطلب فوق گفت: سزار و جانوآریو در پایان رقابتهای لیگ برتر برای سپری کردن دوران استراحت خود به برزیل بازگشتند اما سزار بدون اطلاع ما با باشگاه النصر امارات قرارداد بست و جانوآریو هم به موقع در تمرینات تیم حاضر نشده است.

وی در همین خصوص افزود: ما قرارداد سزار را در نیم فصل یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تمدید کردیم و در این خصوص با باشگاه برزیلی که وی را به ما قرض داده است به توافق نهایی رسیدیم و همان راهی را  رفتیم که دفعه قبل در خصوص این بازیکن انجام داده بودیم. حتی مبلغ قراردادش را نیز پرداخت کردیم و هم خود سزار و هم باشگاهش به طور رسمی این قرارداد را امضا کرده‌اند بنابراین تا پایان نیم فصل دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر سزار به طور رسمی بازیکن تیم سپاهان محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: حتی ما در این خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن را به خودش و بخشی را که به باشگاهش مربوط می‌شد را نیز پرداخت کردیم و این موضوع باعث شد سزار و باشگاهش به طور رسمی این قرارداد را امضا کنند بنابراین تا پایان نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سزار به طور رسمی بازیکن تیم سپاهان محسوب می شود البته پس از پایان نیم فصل اول لیگی که در پیش رو داریم قرارداد سزار برای تمدید مشروط بوده و نیاز به توافق طرفین برای ادامه و یا قطع همکاری دارد.

رحیمی تصریح کرد: حتی خود مدیر برنامه‌های سزار نیز از پیوستن این بازیکن به باشگاه النصر امارات و قرارداد بستن وی با این باشگاه ابراز تعجب کرده است بنابراین این موضوع باعث شد جمعه شب ما به طور رسمی از سزار و باشگاه برزیلی که برای تمدید قرارداد وی با ما به توافق رسمی رسیده، به کمیته انضباطی فیفا شکایت کنیم و برای حصول سریعتر نتیجه به شدت پیگیر این موضوع هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که  آیا جانوآریو به دلیل مصدومیت و جذب یک بازیکن جدید خارجی به جای وی از تیم سپاهان کنار گذاشته شده، گفت: جانوآریو با اینکه می‌دانست اگر به موقع در تمرینات تیم حاضر نشود، کرانچار عذر وی را خواهد خواست، این کار را انجام نداد. البته کرانچار در خصوص همه بازیکنان تیم این سختگیری را دارد.

وی درهمین خصوص تاکید کرد: صحبتهایی که در خصوص مصدومیت جانوآریو مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد، درحال حاضر وی را دراختیار کمیته انضباطی باشگاه قرارداده‌ایم تا توضیحاتش را در مورد غیبت‌هایی که دارد را بشنویم تا طی ۴۸ ساعت آینده در خصوص این بازیکن تصمیم گیری کنیم.

رحیمی در خصوص جذب مهاجم مونته نگرویی توسط باشگاه سپاهان نیز اظهار داشت: حرکتی که سزار انجام داد و رفتنش به تیم النصر امارات ما را غافلگیر کرد بنابراین با توجه به اینکه ممکن است شکایت از این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا زمان بر باشد مجبور شده ایم همه چیز را پیش بینی کنیم بنابراین این مهاجم مونته نگرویی را با نظر کادر فنی تیم جذب کردیم تا در این خصوص به مشکل نخوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مجتبی جباری مذاکره کرده اید، گفت: در فصل نقل و انتقالات هر باشگاهی با هر بازیکنی و هربازیکنی نیز با هر باشگاهی وارد مذاکره می شود و این یک موضوع طبیعی است اما قرار نیست جباری به سپاهان بیاید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خود در فصل نقل و انتقالات راضی هستید، گفت: به غیر از مسئله برونو سزار که ما را غافلگیر کرد به خواسته های خود در فصل نقل و انتقالات رسیده ایم البته با شکایتی که از سزار و باشگاهش به کمیته انضباطی فیفا کرده ایم در خصوص بازگشت این بازیکن به تیم سپاهان بسیار امیدوار هستیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.