از سهام خودروسازارن چه خبر؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 از سهام خودروسازارن چه خبر؟

از سهام خودروسازارن چه خبر؟

ممتازنیوز: سهام گروه خودروو ساخت قطعات با ۱۳ / ۱۷ درصد، بیشترین درصد تغییر را در شاخص به خود اختصاص داد.

به گزارش ممتازنیوز، در پایان معاملات هفته منتهی به۲۳ مرداد ماه، شاخص کل با یک هزارو ۴۶۸ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۵۹ هزارو ۶۱۰ واحد رسید.
شاخص بازار اول با یک هزارو ۳۵۹ واحد افزایش به رقم ۴۷ هزارو ۸۷۳ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با یک هزارو ۲۹۷ واحد افزایش عدد ۹۵ هزارو ۵۱۹ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۹۲ / ۲ و ۳۸ / ۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.
به گزارش ممتاز نیوز، در این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۱ هزارو ۲۸۵ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل (۱۸) درصد کاهش یافته است.
در ضمن تعداد ۳ هزارو ۳۷۲ میلیون سهم در ۳۰۷ هزار و ۴۸ دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب (۵ / ۷ ) درصد و (۵ / ۱۷) درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.
همچنین ارزش کل معاملات خرد و بلوک به ۱۰ هزارو ۹۷۹ میلیارد ریال بالغ شد و حجم معاملات خرد و بلوک هم به ۳ هزارو ۲۵۲ میلیون سهم رسید و به ترتیب با (۵ / ۱۹ ) و (۴ / ۱۰ ) درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.
بر این اساس ۱۵۲ هزار و ۳۶۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۵۲ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته افزایش ۱۳ درصدی را نشان می دهد.
طی هفته جاری سهام گروه خودرو و ساخت قطعات با ۱۳ / ۱۷ درصد، خدمات فنی و مهندسی با ۱۹ / ۱۵ درصد، بانک ها و موسسات اعتباری با ۷۶ / ۱۰ درصد، ساخت محصولات فلزی با ۵۸ / ۸ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۷۲ / ۷ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.