از عرضه این کتاب‌ها در نمایشگاه جلوگیری می‌شود

۲۳فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، مدیر کمیته نظارت محتوایی بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران با بیان این‌‌که این کمیته عهده‌دار رعایت ضوابط و مقررات عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران است، گفت: این ضوابط از سوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام شده است و کمیته مذکور بر اساس آن‌ها کار نظارت محتوایی کتاب‌ها را انجام می‌دهد. مجید حمیدزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر اساس ضوابط و مقررات مرسوم و جاری در نمایشگاه کتاب تهران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آثاری که برخلاف چارچوب تمامیت ارضی کشور باشند همچنین آثاری که زمینه‌ساز ایجاد اختلافات قومی و هرج و مرج در کشور شوند، در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه نخواهند شد. حمیدزاده اضافه کرد: این کمیته از عرضه آثاری که با ملاک‌ها و هنجارهای اخلاقی و همچنین ارکان‌ دینی و اعتقادی کشور مغایر باشند، در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جلوگیری خواهد کرد.

حمیدزاده با بیان این‌که نمایشگاه کتاب تهران محل عرضه تازه‌های نشر است نه کتاب‌های قدیمی افزود: گاهی عرضه نشدن بعضی کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران به سبب نامناسب بودن محتوای آن‌ها نیست بلکه ممکن است با ضوابط و مقررات زمان انتشار یافتن مغایر باشند. بر اساس ضوابط و مقررات عرضه کتاب‌ها در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌هایی می‌توانند در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران عرضه شوند که تاریخ انتشار یافتن آن‌ها به سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰ و مربوط می‌شوند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یازدهم تا بیست‌‌ویکم اردیبهشت ماه سال میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.