از مخاطبان پر وپاقرص جشنواره فیلم کوتاه هستم

در کنار جذابیت بخش ملی ، بخش بین الملل جشنواره با برنامه های متنوعی که مسئولین جشنواره تدارک دیده اند بخشی دیدنی ومهمی است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرزاد موتمن، کارگردان صاحب سبک سینما و تلویزیون در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛ درباره لزوم برگزاری جشنواره عنوان کرد : در سا ل های گذشته یکی از مخاطبان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بودم.در کنار جذابیت بخش ملی ، بخش بین الملل جشنواره با برنامه های متنوعی که مسئولین جشنواره تدارک دیده اند بخشی دیدنی ومهمی است.
سازنده “شب های روشن” با اشاره به آشنا شدن مخاطبان با فیلم کوتاه واقعی در این جشنواره تصریح کرد : اکثر این فیلم ها ضمن داشتن ساختاری حرفه ای به صورت موجزی طرح موضوع می کنند و در کوتاه ترین مدت حرفشان را بیان می کنند. اکثر این فیلم ها یک غافلگیری برای مخاطبانشان دارند .
سازنده “باج خور” در بخش دیگر سخنانش با زیاد دانستن تولیدات سالیانه در حوزه فیلم کوتاه در کشورمان گفت:  اگر تعداد تولیدات کمتر شود به طور حتم کیفیت  فیلم ها هم بهتر خواهد بود و معتقدم نباید شرایط به گونه ای باشد که هرکسی دوربین دستش بگیرد و فیلم سازی کند ایجاد ضوابط حساب شده می تواند مجال تولید فیلم های استاندارد را در حوزه فیلم های کوتاه فراهم کند. بهر حال فیلم سازی هنر خاصی است .
گفتنی است؛ بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران پردیس سینمایی ملت و همزمان سراسر کشور برگزار شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.