از مقام آموزشی و علمی شریعتمداری تجلیل می‌شود

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به همت موسسه خانه کتاب و در سرای اهل قلم

موسسه خانه کتاب،‌ ۱۷ آبان ماه در سرای اهل قلم از دکتر علی شریعتمداری iبه پاس یک عمر فعالیت فرهنگی و آموزشی تجلیل می‌کند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین در ادامه برنامه های تجلیل ازبزرگان فرهنگ و اندیشه کشور توسط موسسه خانه کتاب، ‌این بار دکتر علی
شریعتمداری در سرای اهل قلم مورد تکریم و تجلیل اهالی فرهنگ قرار می‌گیرد.

دکتر شریعتمداری خدمات آموزشی خود را از آموزش و پرورش آغاز کرد و طی سال‌های ۱۳۲۱ تا ۱۳۲۸ iبه عنوان آموزگار و از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۵ iبه‌عنوان دبیر iبه تدریس پرداخت. وی از سال ۱۳۳۹ iبه عنوان دانشیار علوم تربیتی دانشگاه شیراز و از سال۱۳۴۳ iبه عنوان استاد علوم تربیتی دانشگاه اصفهان iبه تدریس مشغول شد و طی سال‌های ۱۳۴۴ تا ۱۳۴۶ iبه عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های ایندیا و تنسی نیز iبه تدریس مشغول بود.

دکتر شریعتمداری از سال ۱۳۵۸ تاکنون استاد تعلیم و تربیت در دانشگاه تربیت معلم تهران است. وی مدال درجه یک علمی و نشان درجه یک تعلیم وتربیت جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده و مدیر مسئول چهار مجله علمی نیز بوده است. همچنبن وی از سال ۱۳۶۹ تا مهرماه ۱۳۷۷ با حکم رییس جمهور iبه سمت رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران iبه خدمت خود ادامه داد. دکتر شریعتمداری مولف ۲۴ جلد کتاب، مترجم ۶ عنوان کتاب، مولف ۷۰ عنوان مقاله علمی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و مترجم ۱۸ مقاله و مجله علمی نیزاست.

این در حالی است که در فصل تابستان نیز عبدالحسین حائری از اساتید حوزه نسخ خطی در مراسمی توسط موسسه خانه کتاب، تجلیل شده بود.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.