از منت گذاری کارگردان برای حضور در نشست تا احترام و علاقه به اهالی رسانه

۱۸ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشکاه خبرنگاران، نشست خبری فیلم سینمایی “دربند” به کارگردانی پرویز شهبازی، با حضور کارگردان، نازنین شهبازی، بهرنگ علوی، پگاه آهنگرانی و فرید سماواتی برگزار شد.
در این نشست که کارگردان فیلم با بی میلی به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد،خبرنگاران از وضعیت ناراضی بودند.
شهبازی گفت: تنها سببم برای حضور در نشست شناخته شدن و دیده شدن زحمات بازیگر تازهمان “نازنین بیاتی” بود.
وی درخصوص انتخاب بازیگر تازه کار (نازنین بیاتی) گفت: در انتخاب بازیگران به سابقه کاری بازیگر توجه نمی کنم. در سن شخصیت نازنین بازیگر حرفه ای نداشتیم و انتخاب بایگر نقش اول فیلم را ریسک محسوب نمی کنم.
شهبازی با اشاره به اینکه فیلمنامه را هیچ وقت به بازیگر نمی دهم، ادامه داد: در طول کار یاد ندارم به بازیگر سناریو را داده باشم چون بازیگران مزاحم من می شوند.
وی در این نشست در واکنش به صحبت های بازیگران درخصوص نحوه کارگردانی گفت: از من تعریف نکنید، تعریف از من ممنوع است و تنها به تعریف و بازگویی فیلم بپردازید.
شهبازی که بیشتر سوالات خبرنگاران را بی پاسخ می گذاشت، به تبعیت از شهیدی فر مجری برنامه گفت: شرط ما برای حضور در این جلسه تنها پرسش و پاسخ بوده و نه نقد فیلم، خواهش می کنم نقد را بنویسید جداگانه می خوانم.
امیر سماواتی تهیه کننده فیلم در این نشست گفت: نگاهی که شهبازی به جوانان دارد نگاه ارزشمندی است  و خواهش می کنم با این سطح سوالات خاط استاد را مکدر نفرمایید. همین که سهبازی حاضر شد در این نشست منتی برای ماست.
شهیدی فر در واکنش به نظر تهیه کننده گفت: تحلیل شخصی یکی از رایج ترین سوالات است. من دوست دارم از اهالی رسانه دفاع نم. اما انگار آقای شهبازی تمایل به حرف زدن ندارد.
یکی از خبرنگاران نسبت به صحبت های تهیه کننده و کارگردان واکنش نشان داد و گفت: وقتی کارگردان فیلم اینجا حضور دارند منتی برای ما نیست.
شهبازی در ادامه افزود: من از همین جا اعلام می کنم سبب افتخار است که در اینجا حضور دارم.
سماواتی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان بودجه فیلم گفت: بودجه فیلم مبلغی حدود یک میلیارد بود، اما در خصوص میزان درصد همکاری با بنیاد فارابی ترجیح می دهم پاسخ ندهم.
شهبازی در ادامه افزود: بنیاد فارابی اظهار تمایل کرد تا با ما همکاری کند اما خودمان نخواستیم به طور مطلق فیلم برای فارابی باشد. متاسفانه هنوز سر بودجه به تصمیم قطعی نرسیدیم.
پگاه آهنگرانی با اشاره به اینکه هیچ کدام از بازیگران از پایان فیلم آگاه نبودند، گفت: در ابتدا فکر می کردم که قرار است نقش نازنین را بازی کنم.
در ادامه نشست پگاه آهنگرانی قصد ترک جلسه را داشت و گفت: خواهرم خارج سالن منتظرم است اگر اجازه دهید خداحافظی کنم اما کارگردان فیلم اجازه نداد./ی۲
 
برای ملاحظه آخرین خبرها، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.