از نخبگان سراسر کشور برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت به عمل آمد

۲۷فروردین۱۳،

حزب وحدت و همکاری ملی با صدور اطلاعیه‌ای، از نخبگان سراسر کشور برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت به عمل آورد.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از نخبگان سراسر کشور برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت به عمل آورد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

همانگونه که مردم شریف و آزاداندیش ایران اسلامی استحضار دارند، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری،‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا هم برای انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر کشور برگزار می‌شود.

 شوراها در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیع دارند و نقش تاثیرگذار آن‌ها در اداره شهرها و روستاها و توسعه و عمران آن‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ شوراهایی که به عنوان پارلمان‌های کوچک محلی در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌های شهری و روستای و کمک به حل مشکلات مردم و بهبود زندگی آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

 با توجه به جایگاه رفیعی که شوراها در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، حضور اشخاص توانمند و نخبگان فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به‌عنوان عضو در این نهاد مدنی ضرورت پیدا می‌کند. لذا با توجه به اهمیت و نقش والایی که شوراها در کشور دارند، حزب و همکاری ملی از کلیه نخبگان سراسر کشور به‌ویژه اعضا و هواداران حزب دعوت بعمل می‌آورد تا از فرصت باقی مانده غفلت نکرده و با ثبت‌نام در انتخابات شوراها به خلق حماسه سیاسی در سال تازه که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده کمک نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.