از واژگونی‌های خونین تا انحراف به چپ‌های مرگبار

۲۰اردیبهشت،

حوادث رانندگی هفته قبل

از واژگونی‌های خونین تا انحراف به چپ‌های مرگبار

در هفته‌ای که گذشت در جاده‌های کشور شاهد حوادث رانندگی مرگباری بودیم که با کمی دقت و توجه در رانندگی از وقوع چنین حوادثی می‌توان جلوگیری کرد.

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، در هفته‌ای که گذشت در جاده‌های کشور شاهد حوادث رانندگی مرگباری بودیم که با کمی دقت و توجه در رانندگی از وقوع چنین حوادثی می‌توان جلوگیری کرد که در این گزارش به تعدادی از این حوادث و سبب به وجود آمدن آن اشاره‌ای می‌کنیم.

۲ کشته و یک مجروح بر اثر واژگونی یک‌دستگاه پژو

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور کمربندی علی آباد در استان گلستان ٢ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد که کارشناسان پلیس راه سبب این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

۲ کشته و ۳ مجروح بر  اثر واژگونی یک‌دستگاه رنو

سلبی در ادامه افزود: طی اتفاق دیگری بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری رنو در کیلومتر ۵ محور اردبیل – مغان در استان اردبیل ٢ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده رنو اعلام کردند.

۲ کشته و ۳ مجروح بر اثر برخورد پراید و پژو ۴۰۵

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص اتفاق‌ای دیگر اعلام کرد: بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری پراید با یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور گناوه به دیلم در استان بوشهر، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را انحراف به چپ از جانب راننده پراید اعلام کردند.

۲ کشته و یک مجروح بر اثر واژگونی پژو ۲۰۶

سرهنگ سلبی در ادامه تشریح تصادفات هفته قبل اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۳۰ محور محمودآباد به آمل در استان مازندران، ۲ نفر جان خود را از دست‌ دادند و یک نفر مجروح شد که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام کردند.

۵ مجروح بر اثر برخورد پراید و پژو

وی افزود: در اتفاق‌ دیگری در کیلومتر ۲۵ محور زاهدان خاش در استان سیستان و بلوچستان بر اثر برخورد یک‌دستگاه پژو ۴۰۵ با یک‌دستگاه پراید، ۵ نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را انحراف به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

۲ کشته و ۶ مجروح بر اثر برخورد ۲ دستگاه پژو

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور ماهشهر به رامشیر در استان خوزستان، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۶ نفر دیگر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را انحراف به چپ یکی از دو خودروی پژو ۴۰۵ اعلام کرد.

وی در پایان تأکید کرد: انحراف به چپ یکی از اصلی‌ترین سبب تصادفات رانندگی در جاده‌های کشور است که رانندگان باید در جاده‌های دو طرفه به این موضوع توجه کنند و با بررسی حوادث رانندگی هفته قبل در جاده‌های کشور مهمترین علل حوادث عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی بوده است.

جمعه ۲۰ اردیبهشت   ۱۴:۵

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.