از ون کرایه‌ای معاون قالیباف ویژه خبرنگاران تا پخش کلیپ بدون صدا

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مراسم آغاز به کار مجدد خط ۴ مترو قرار بود امروز ساعت ۱۰ برگزار شود؛ ولی این مراسم بر خلاف تمامی مراسم‌ها چند دقیقه زودتر آغاز و تعدادی زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران و همچنین عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ایستگاه میدان انقلاب جا مانند.

*معاون شهردار تهران با کرایه یک ون خبرنگاران را به محل اصلی مراسم برد و در طول مسیر نیز با خبرنگاران گفت‌وگو  کرد.

*جمعیت زیادی برای برگزاری مراسم در سالن اصلی ایستگاه آزادی حضور پیدا کرده و تعدادی از آنها سربندهای ویژه‌ای بر پیشانی بسته بودند.

*پلاکاردهای زیادی بر روی دیوارهای مترو نصب و از مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو و همچنین شهردار تهران به دلیل فعالیت  در بحث سیلاب تشکر کرده بودند.

*سن برگزاری مراسم با گل‌های زیبایی تزئین و بنری پشت آن با عنوان روایت یک جهاد نصب شده بود.

*سیستم صوتی خراب شد و هنگامی که می‌خواستند کلیپ اقدامات مسئولان شهری را در سیل اخیر نشان دهند فقط تصویر بود و صدا نداشتند.

*صدیقی خطیب جمعه نماز جمعه از مهمان این مراسم بود در ابتدای سخنرانی وی میکرون قطع و عده‌ای روی سن در حال تلاش برای رفع مشکل بودند.

*در این مراسم از مهمانان با شاخه گلی رز پذیرایی ‌شد و همچنین تعدادی از مسئولان چفیه‌های سفید و مشکی بر گردن انداخته بودند.

*کامران نجف زاده اجرای این برنامه را به عهده داشت و در بخشی از مراسم در باره تیترهای زیبایی که رسانه ها در حادثه سیلاب زده بودند تعریف و تمجید کرد. وی همچنین علت قطع سیستم صوتی را ازدحام جمعیت عنوان کرد و گفت فکر کنم پای افراد روی سیم رفته و باعث قطع سیستم صوتی شده است.

*همچنین زمانی که شهردار تهران برای سخنرانی روی سن رفت عده‌ای با شعار صلی علی محمد یاور رهبر آمد و قالیباف بسیجی حمایتت می‌کنیم وی را همراهی کردند.

همچنین تشکری هاشمی معاون شهردار تهران در بخشی از سخنانش با اشاره به این که افرادی بی‌انصافی کرده دروغ گفتند، جامعه را ملتهب کردند، پا را روی حق گذاشتند و ما را متهم به روحیه نظامی‌گری کردند گفت: ما به این نظامی‌گری افتخار می‌کنیم کسانی که خاک جبهه را نخورند و معنی ایثار حس نکردند گفتند این روحیه نظامی‌گری است.

*در پایان مراسم شهردار تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به پرسش ها پاسخ داد، سپس سوار قطار شد و در ایستگاه میدان توحید مترو را ترک کرد.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.