از چه سنی برای کودک خود جشن تولد بگیریم؟

۰۵م اسفند ،

محققان دریافته های خود نشان دادند که کودکان از سن ۱ سالگی نسبت به تولد واکنش نشان می دهند و دوست دارند که برایشان تولد گرفته شود.

ممتازنیوز: طبق آماری که روی iso نوزاد در گروه های سنی مختلف انجام شد دانشمندان دریافتند ۴ سالگی بهترین و خاطره انگیز ترین تولد برای کودکان رقم می خورد. 

بررسی ها نشان می دهند؛ سن ۴ سالگی تمام ذهنیت کودک از محیط اطرافش شکل گرفته می تواند تمام اطرافیان را بشناسد ذهن او برای فراگیری و به خاطر سپردن خاطرات بسیار بسیار است و می تواند تمام لحظات را به یادگاری در ذهنش ثبت کند.

گفتنی است: کودکان از یک سالگی به تصاویر رنگی واکنش نشان می دهند و اغلب دوست دارند در جشن تولدهایشان همراهشان حضور داشته باشند. 

برای اینکه فرزندتان در جشن تولدش هیجانی تر و پر انرژی تر باشد، از بچه های هم سن و سالش نیز در مراسم دعوت کنید. 

برای به وجد آوردن بچه ها تمام خانه را از توپ های رنگی و پلاستیک های رنگی پر کنید این کار سبب افزایش هیجان و شور در بچه ها می گردد. 

بچه ها از سن ۴ سالگی به موسیقی های کودکانه بسیار واکنش نشان می دهند پس سعی کنید در مراسم های جشن تولد از موسیقی و آهنگ های کودکانه ویژه کودکانتان حتما استفاده کنید. 

گردهمایی های کودکانه مخصوصا از سنین ۳ سالگی به بعد سبب افزایش اعتماد به نفس و مقالات گروهی در فرزندانتان می گردد. 

جشن تولد و گرفتن تولد این باور را به کودکان می دهد که آنها باور کنند حضور آنها در خانه برایتان بسیار مهم است پس سعی کنید تا جایی که می توانید حتی یک مهمانی کوچک جشن تولد های فرزندانتان لحظات شاد و مهیجی را برایشان به وجود آورید

باشگاه خبرنگاران


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.