از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه خبر؟

کمیته انضباطی از چند احضار به منظور رسیدگی به مطالبات بازیکنان و مربیان از باشگاهها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس شکایت اکبر صغیری از باشگاه آلومینیوم و داشتن مطالبه وجه  که باقیمانده از قرار داد فصل ۹۱-۹۰ و به مبلغ یکصد و چهل میلیون ریال است اکبر صغیری و نماینده تام الاختیار باشگاه با در دست داشتن مدارک در روز یکشنبه مورخ ۲۲/۵/۹۱ باید در کمیته انضباطی حاضر شوند.
همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان کرمان خواستار رسیدگی اجرای رای صادره  در خصوص شکایت پوریا درکه از باشگاه مس کرمان شد.با توجه به اینکه باشگاه مس کرمان علیرغم قطعیت یافتن دادنامه صادره از سوی این کمیته که طی آن به پرداخت ده درصد قرارداد تنظیمی در وجه پوریا درکه محکوم شده بود و با توجه به انقضای مهلت مقرر و اینکه از اجرای آرا خودداری کرده ، با ارسال نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان کرمان خواستار اقدام جهت اجرای رای و اعلام نتیجه  در مهلت یک هفته به فدراسیون فوتبال شد. در غیر اینصورت بر اساس آیین نامه کمیته انضباطی عمل خواهد شد.
ضمن اینکه کمیته انضباطی شکایت رسول کر مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه مس کرمان را به این باشگاه ارسال کرده است. باید این باشگاه سریعا نتیجه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.
به دلیل مطالبه وجه علیرضا پورابراهیم ماساژور فصل ۹۰-۹۱ باشگاه استقلال، دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۱ وی به همراه نماینده باشگاه باید در جلسه کمیته انضباطی حاضر شوند.
همچنین ولادیمیر کوف مدیرنامه زوران لاتکوسکی و نماینده باشگاه ملوان، روز سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۱ باید در کمیته انضباطی شوند.عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.
حسین آشنا دروازه بان فصل گذشته سایپا به همراه نماینده این باشگاه، باید روز سه شنبه ۷ شهریور ۹۱ در کمیته انضباطی حاضر شوند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.
حمید رضا شرفی و نماینده باشگاه آلومنیم هرمزگان باید روز یکشنبه ۵ شهریور ۹۱ در کمیته انضباطی حاضر شوند.
داود محمدی و محسن ارزانی و نماینده باشگاه پیکان باید روز دوشنبه ۶ شهریور در کمیته انضباطی حاضر شوند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.
همچنین یحیی گل محمدی و نماینده باشگاه راه آهن، هم باید روز سه شنبه ۷ شهریور در کمیته انضباطی حاضر شوند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.