از گریه‌های یک مادر به علت نداشتن هزینه عمل دخترش تا تقلید صدای افتخاری

از گریه‌های یک مادر به علت نداشتن هزینه عمل دخترش تا تقلید صدای افتخاری

دهمین مرحله از طرح آفتاب در حالی امروز در شهرستان بیرجند برگزار شد که یک مادر به علت نداری نتوانسته است هزینه درمان عمل دخترش را بپردازد که در این راستا رئیس بهزیستی دستور انتقال دختر و مادرش را برای ادامه درمان به تهران صادر کرد.

فارس؛ دهمین مرحله از طرح آفتاب صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح و با حضور رئیس سازمان بهزیستی، معاونین و مدیران استان در شهرستان بیرجند و در محل باغ شوکت‌آباد برگزار شد.

*در ابتدای این مراسم قهرمان رشیدی استاندار خراسان جنوبی حاضر شد.

*در همین مرحله از طرح آفتاب حدود ۱۵۰ نفر از خانواده تحت پوشش که در بخش‌های مسکن، اشتغال و درمان مشکل داشتند دعوت شده بودند.

*همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در جمع معلولان و مددجویان به گفت‌وگو با آنها پرداخت و با تأکید بر اینکه مشکلات آنها را در اسرع وقت برطرف خواهد کرد گفت: سازمان بهزیستی متولی حمایت از جامعه هدفش بوده و در این راستا گام‌های موثری بر می‌دارد.

در این مراسم تعدادی از معلولان ناشنوا و نابینا به اجرای برنامه‌های شاد پرداختند که یکی از این افراد نابینا اقدام به تقلید افتخاری کرد که مورد تشویق مهمانان قرار گرفت.

در حاشیه دیدارهای چهره به چهره رئیس سازمان بهزیستی با مددجویان تحت پوشش خانمی که به علت نداری نتوانسته بود هزینه درمان سوختگی فرزندش را بپردازد از رئیس سازمان درخواست کمک کرد که در ادامه هاشمی دستور ویژه‌ای برای انتقال دختر و مادرش به تهران جهت ادامه درمان دختر را صادر کرد.

به گزارش فارس؛ همانند ۹ مرحله گذشته از طرح آفتاب بیشترین مشکلات اشاره شده از سوی معلولان و مددجویان در بخش مسکن هزینه ‌های درمان، اشتغال و مستمری بوده که به طور معمول رئیس سازمان بهزیستی کشور مساعدت‌های لازم را با مددجویان و معلولان داشت.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.