از ۱۶ شهریور با متخلفان لوازم التحریر برخورد می شود / فروش لوازم التحریر خارجی ممنوع

اسفند ۱۴۰۲

معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از اجرای گشت سیار در راستای برخورد با تخلفات فروشندگان لوازم التحریر خبر داد.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تصریح خبر فوق گفت: با توجه به برپایی فروشگاهها و نمایشگاههای عرضه لوازم التحریر در آستانه آغاز فصل تحصیلی تازه گشت سیار سازمان تعزیرات با اختصاص ۱۰ اکیپ گشت به همراه بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت و مراجع نظارتی و شورای اصناف از شنبه ۱۶ شهریور از فروشگاهها و نمایشگاههای عرضه لوازم التحریر بازدید می کنند.

این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: لوازم التحریر های خارجی که فاقد طرح شبنم می باشند مجوز فروش را ندارند و خریداران از خرید لوازم التحریر خارجی که فاقد طرح شبنم می باشند خود داری به عمل آورند.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات عرضه کنندگان لوازم التحریر در صورت هر گونه گران فروشی ، تقلب در کسب، نداشتن طرح شبنم برای واحد متخلف تشکیل پرونده خواهد شد و در محل محکومیت وجریمه برای متخلفین در نظر گرفته خواهد شد.

معاون حقوقی و ارجاع احکام سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در خاتمه به شهروندان و والدین دانش آموزان پیشنهاد کرد ؛ در صورت رؤیت هر گونه تخلفی از جمله گران فروشی بی کیفیتی در کالا و. . . حتما تخلف واحد مربوطه را از طریق شماره ۱۲۴ به ما اطلاع دهند تا با متخلفین برخورد قاطع شود. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.