اسامی بازیکنان ژاپن برای دیدار با فرانسه و برزیل

 این مربی ایتالیایی که اوت دو هزار و ده هدایت «سامورایی های آبی» را بر عهده گرفت، معتقد است این دیدارهای دوستانه با دو تیمی که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند،تجربه کافی برای رقابت های جام جهانی دو هزار و چهارده را در اختیار بازیکنان تیمش قرار می دهد.

تیم ملی فوتبال فرانسه تا کنون در پنج دیدار تاریخ خود در مقابل تیم ملی ژاپن شکست نخورده است. زاکرونی برای شکست «آبی ها» روی توانایی های کیسوکه هوندا بازیکن خط میانی تیم زسکا مسکو و شینجی کاگاوا بازیکن کناری تیم فوتبال منچستر یونایند حساب ویژه باز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، این مربی ایتالیایی در بیانیه ای تصریح کرد :«با بازی کردن در مقابل بهترین تیم های اروپا و آمریکای جنوبی ،امیدوارم بازیکنانم تجربه ارزشمندی در سطح بین المللی کسب کنند و این تجربه به آنها برای پیشرفت کمک خواهد کرد. بازیکنان دیگری نیز هستند که علاقه مندم آنها نیز به تیم ملی ژاپن دعوت کنم. در اختیار داشتن گزینه های مختلف نشانه کیفیت فوتبال امروز ژاپن است.»

تیم ملی فوتبال ژاپن که تا کنون چهار بار قهرمان رقابت های آسیایی شده است، دوازدهم اکتبر در فرانسه به مصاف یاران بنزما و ریبری می ورد و سپس در ورشو لهستان با تیم ملی برزیل دیدار می کند.

تیم ملی فوتبال ژاپن پس از دو بار راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی فوتبال(بار اول در سال دو هزار و دو در ژاپن و بار دوم در سال دو هزار و ده در آفریقای جنوبی)، برای پنجمین حضور پیاپی خود در این رقابت ها تلاش می کند. این تیم هم اکنون با کسب سه پیروزی و یک تساوی و در مجموع با ده امتیاز در صدر گروه خود در رقابت ها انتخابی قرار دارد.

زاکرونی برای این دو دیدار دوستانه همچنین یوتو ناگاموتو از اینترمیلان، اتسوتو یوشیدا از شالکه، مایا یوشیدا از ساوتهمتون، هیروکی ساکای از هانوفر و بازیکنانی از ولفسبورگ، بایرلورکوزن ، نورنبرگ و ویگان را نیز به تیم ملی ژاپن دعوت کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.