اسامی نهایی تائید‌ صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها امروز اعلام می‌شود

۱۵خردادماه،

امیرآبادی فراهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نایب‌رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجلس، با اعلام این خبر که اسامی نهایی تائید‌صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها امروز اعلام می‌شود، گفت: هیات‌های نظارت در سراسر کشور، تبلیغات و فعالیت کاندیداها را تا روز انتخابات رصد خواهند کرد و در‌صورتی که خلاف قانون از آنان سرزده باشد هیات نظارت این اختیار را دارد که اشخاص متخطی را رد‌صلاحیت کند.

“احمد امیر‌آبادی فراهانی” نماینده مردم قم و نایب‌رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اعلام نهایی شدن اسامی  تائید صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: اسامی نهایی کاندیداهای تائید و یا رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز، چهارشنبه (۱۵ خردادماه)، از طریق فرمانداری‌های سراسر کشور به کاندیداها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تبلیغات کاندیداهای اسلامی شهر و روستا از ۸ صبح روز پنج‌شنبه (۱۶ خردادماه) آغاز و تا ۷ روز، یعنی ۲۴ ساعت قبل از اخذ آراء، (صبح روز پنج‌شنبه۲۳ خردادماه) ادامه خواهد داشت.

نایب‌رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران، حدود ۱۵۰۰ نفر برای تصاحب کرسی ۳۱ رقابت خواهند کرد.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مر قانون را در تبلیغات خود رعایت کنند، گفت:  کاندیداها باید از تخریب رقبا پرهیز کنند و در تبلیغات  بر اساس توانمندی‌های خود  و آنچه در حیطه اختیارات و وظایف شوراهاست وعده دهند.

وی در خاتمه تاکید کرد: هیات‌های نظارت در سراسر کشور تبلیغات و فعالیت کاندیداها را تا روز انتخابات رصد خواهند کردو در‌صورتی که خلاف قانون از آنان سرزده باشد هیات نظارت این اختیار را دارد که اشخاص خاطی را رد‌صلاحیت کند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

رئیس شورای شهر شهریار انتخاب شد
قانون انتخابات شورای شهر شتاب زده تدوین شده است
کاندیداها از وعده‌های دروغ برای جلب آرای مردم پرهیز کنند
تلاش برای تجمیع وحدت اصولگرایان در انتخابات شوراها


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.