اسامی‌ جان‌باختگان صاعقه شاهرود

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، در اثر وقوع صاعقه در شهرستان شاهرود، دو نفر از افرادی که در منطقه تفریحی چالچالیان این شهرستان حضور داشتند، کشته و هفت نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود به دنبال پیگیری‏های خبرنگار فارس، اسامی جان‏باختگان این واقعه را اعلام کرد.

محمود عامری ادامه داد: پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شاهرود در پی وقوع این حادثه طبیعی، فعالیت‏های بسیاری برای بهبودی حال مصدومان انجام دادند.

وی تصریح کرد: متاسفانه صاعقه‏ای که عصر دیروز رخ داد، جان دو نفر را گرفت و این افراد بر اثر برخورد رعد و برق با بدنشان جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود افزود: ماموران این مرکز، پیکر جان‏باختگان را از منطقه تفریحی چالچالیان در ۳۵ کیلومتری محور مواصلاتی شاهرود – گرگان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: زمان وقوع صاعقه، بنا به گفته شاهدان عینی و ماموران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود شمار زیادی از مردم در حال تفریح در این منطقه گردشگری بوده‏اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود ادامه داد: با وقوع این حادثه طبیعی، دو نفر از هم‏وطنانمان به نام‏های «داود نخعی» که ۶۰ سال و «علی نخعی» که ۲۸ سال سن داشت، در همان محل رخداد حادثه جان خود را از دست دادند.

عامری بیان کرد: همچنین به همت ماموران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏های پزشکی شهرستان شاهرود، هفت نفر از مصدومان این واقعه طبیعی نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این افراد هم‏اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند و بر اساس آخرین گزارش‏های دریافت شده، وضع عمومی آنها مساعد است.

به گزارش فارس تیوب‏سواری در پیست چالچالیان در جاده شاهکوه در ۳۸ کیلومتری محور شاهرود – گرگان شیوه جدید سرگرمی شاهرودی‏ها در فصل زمستان است که تنها چند سالی از رونق آن می‏گذرد.

این تفریح اخیراً مشتری‏های زیادی نیز از سوی گرگانی‏ها پیدا کرده و روزهای تعطیل خصوصاً جمعه‏ها بیشترین استقبال از این جاذبه گردشگری مهیج به عمل می‏آید.

منطقه تفریحی چالچالیان در مسیر شاهرود – توسکستان در استان گلستان واقع شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‏شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.