اسامی دعوت به مصاحبه ۳۲ رشته دکتری دانشگاه آزاد منتشر شد

اسامی دعوت به مصاحبه ۳۲ رشته دکتری دانشگاه آزاد منتشر شد

اسامی افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه داوطلبان ۳۲ رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

رییس مرکز آزمون گفت: نتایج اولیه داوطلبان یک رشته از گروه دامپزشکی، چهار رشته از گروه فنی و مهندسی، چهار رشته از گروه علوم پایه، ۱۸ رشته از گروه علوم انسانی، چهار رشته از گروه کشاورزی و رشته معماری از گروه هنر بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net قرار گرفته است.

‘ناصر اقبالی’ افزود: تاکنون مراحل مصاحبه داوطلبان ۲۰ رشته دوره دکتری دانشگاه آزاد انجام شده و اسامی داوطلبان دارای شرایط مصاحبه دیگر رشته های آزمون دکتری نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در دو مرحله کتبی و مصاحبه علمی انجام می شود و پس از آزمون کتبی براساس ظرفیت پذیرش هر رشته، تعدادی از داوطلبان دارای شرایط با اولویت نمره کتبی به مصاحبه علمی دعوت می شوند و پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه شده با بالاترین امتیاز انتخاب می شوند.

اقبالی ادامه داد: متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیز ابتدا براساس امتیازات حاصل از معدل، نمره پایان نامه و تولیدات علمی رتبه بندی و سپس تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می شود.

به گفته رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تاکنون نتایج دعوت به مصاحبه ۵۰ رشته دکتری این دانشگاه اعلام شده و نتایج نهایی پذیرفته شدگان نیز آخر شهریور ماه اعلام می شود.

آزمون دکتری تخصصی سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۸۲ رشته و با شرکت بیش از ۳۸ هزار داوطلب برگزار شد.

اسامی

 

دعوت به مصاحبه

 

۳۲ رشته

 

دکتری دانشگاه آزاد


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهنازیوسف زاده:

    من در ۴اردیبهشت۹۵ مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری دردانشگاه الکترونیکدانشگاه ازادداشتم میخواهم بدانم چه زمانی اسامی پذیرفته شدگان در مصاحبه اعلام میشود با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.