اسامی ۱۰ شرکت تولیدی مجاز به صادرات فرآورده‌های استاندارد نفتی اعلام شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر کل دفتر صادرات در ابلاغیه ای اسامی ۱۰ شرکت تولید مجاز به صادرات محصولات استانداردشده براساس میزان سقف ظرفیت تولید سالانه برای فرآورده‌های نفتی را اعلام کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، حسن علیدوستی مدیر کل دفتر صادرات در ابلاغیه ای اسامی ۱۰ شرکت تولید مجاز به صادرات محصولات استاندار شده براساس میزان سقف ظرفیت تولید سالانه برای فرآورده‌های نفتی را اعلام کرد.

در متن این بخشنامه امده است: پیرو بخشنامه ردیف ۳۳۸ مورخ ۲۱ مهر ۹۲ به پیوست نامه شماره ۳۶۶۹/۹۲/ص مورخ ۷ آبان ۹۲ معاونت پیشگیری و هماهنگی سازمانها و استانهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهمراه ده برگ فهرست تکمیلی ۲۹واحد تولیدی که محصولات تولیدی آنها در راستای اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استاندارد سازی ( کدگذاری )شده است ارسال و اعلام می‌دارد: شرکتهای تولیدی که نام آنها در فهرست پیوستی درج شده است، مجاز می باشند صرفا محصولات استاندارد سازی (کدگذاری ) شده خود را به میزان سقف ظرفیت تولید سالیانه مندرج در پروانه بهره برداری با رعایت دستورالعمل اصلاحی ستاد و ضوابط و مقررات مربوطه صادر نمایند.

در ضمن واحدهای تولیدی که نام آنها در فهرست پیوستی درج نشده است، می‌توانند به استناد بند ۲ نامه شماره ۳۶۲۴/۹۲/ص مورخ ۴/۸/۹۲ ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا تاریخ ۱/۱۰/۹۲ با ارائه گواهی از سوی سازمان ملی استاندارد و یا اداره کل استاندارد استان مربوطه که از سوی این دفتر ابلاغ می‌شود، نسبت به صدور محصول تولیدی خود اقدام نمایند.

واحد های بازرگانی صادر کننده فرآورده های مایع نفت و گاز نیز مجازند با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه صرفا محصولات استاندارد سازی شده (کد گذاری شده) مندرج در پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی را صادر نمایند.

مقتضی است دستور فرمایید مراتب را به واحدها و گمرکات تابعه ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.