اسبقیان: ورزشکاران المپیکی قایقرانی برای افتخارآفرینی تلاش می کنند

به گزارش ایرنا، ‘محمد شروین اسبقیان’ عصر روز چهارشنبه در محل دریاچه مجموعه آزادی تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود امروز با پنج ورزشکار المپیکی قایقرانی نشستی داشته و شرایط آنان را برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن مورد برسی قرار دهیم.

در این نشست که با حضور ناصر طالبی سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی و مربیان المپیکی قایقرانی کشورمان برگزار شد، سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: امروز ورزشکاران ایران به عنوان یک سرباز در خدمت ورزش کشور هستند و حضور آنان در بازی های المپیک لندن، مایه افتخار و مباهات برای میهن اسلامی است.

اسبقیان گفت: امروز حضور مربیان ایرانی و تاثیرگذاری آنان در میادین ورزشی برای ورزشکاران ما مایه افتخار و خوشحالی است و این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی به حساب می آید که دارای چنین سرمایه های بزرگی است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: تلاش این مربیان به همراه مربیان خارجی حاضر در کشور و همت بالای ورزشکاران کشورمان باعث کسب سهمیه بازی های المپیک در این رشته شده است.

وی افزود: برنامه اصلی فدراسیون قایقرانی برای بازی های آسیایی آینده و بازی های المپیک ۲۰۱۶ است و کسب افتخار برای حضور قدرتمند در این دو رویداد آینده، دور از دسترس ورزشکاران کشورمان نخواهد بود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این فدراسیون گفت: امروز این افتخار را دارم که در حضور قایقرانان المپیکی کشورمان (محسن شادی، احمدرضا طالبیان، احمد احمدی، سولماز عباسی و آرزو حکیمی) هستم و با شناختی که از آنان دارم، عزم راسخ آنان را برای موفقیت در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن می بینم.

اسبقیان گفت: تلاش ما برای منافع ملی است و باید شرایطی را در این رشته ورزشی فراهم کنیم که به منافع ملی ما لطمه نخورد و اگر تغییراتی در سطح مدیریتی ایجاد می شود، این تغییر و تحول را با منافع شخصی همسو نکرده و تلاش ما برای پیشرفت کاری کشورمان باشد.

وی گفت: تغییرات براساس ضوابط است و مسوولان ورزش کشور با دیدی مثبت و به نفع کشور تصمیم گیری می کنند و در این زمینه نباید دست به کار احساسی زد و منافع ملی را نادیده گرفت.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: به عنوان یک ورزشکار، مربی و مدیرکل تربیت بدنی در طول عمرم در خدمت ورزش بودم و امیدوارم بتوانم در آینده کمکی به سیر صعودی ورزش قایقرانی کنم.

ورزشی. ** ۱۵۸۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۰۵۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.