استادیومی که یک درب خروج دارد

۱۰اردیبهشت،

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سید جواد محمودی در پاسخ به این سوال که آیا برای این استادیوم تنها یک درب خروجی در نظر گرفته شده است؟ گفت: بله، متاسفانه در طراحی این استادیوم اشکالاتی بوده که در نظر گرفتن تنها یک درب خروج، مهمترین این اشکال است. بر همین اساس در یک طراحی مجدد، مقرر شده است، شهرداری ارومیه عهده دار ساخت خروجی دوم برای این استادیوم باشد.

وی ادامه داد: البته علاوه بر این نیز، در طراحی این استادیوم برای ساخت پارکینگ خودروها، پیش بینی لازم صورت نگرفته است که در نظر داریم برای ساخت یک پارکینگ با ظرفیت لازم برای ورزشگاه اقدام کنیم. این پروژه جزو طرح های مهر ماندگار در آذربایجان غربی است که تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می گردد تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون زمین چمن مصنوعی، جایگاه تماشاچیان و تاسیسات زیرساختی آن پایان یافته، عملیات نصب نورافکن ها، ساخت بخش های اداری آن به اتمام رسیده است، اظهار کرد: سال قبل تنها ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی استان تحقق یافت اما میزان تحقق بودجه استادیوم ۱۵هزار نفری ۱۰۰ درصد بود و این معنای آن است که ما از ۲۰ درصد بودجه عمرانی محقق شده، از بعضی پروژه های عمرانی صرف نظر کرده و پول آن را برای تکمیل این استادیوم تزریق کرده ایم.

محمودی با اعلام اینکه انتظار ما این بود که استادیوم ۱۵ هزار نفری در سال ۹۱ به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: سال قبل معارض ملکی برای این ورزشگاه پیش آمد که حتی مجبور شدیم بیشتر اعتبار تزریق شده به این پروژه را صرف خرید اراضی اطراف آن کنیم.

منبع: ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.