استاد دانشگاه کاشان دانشمند بین المللی ISI سه رشته ای معرفی شد

پروفسور مسعود صلواتی نیاسر عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه کاشان از سوی موسسه اطلاعات علمی دانشمند بین المللی ISI سه رشته ای معرفی شد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مجید منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این استاد برجسته در رشته های شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی مواد به این افتخار نایل شده است گفت: این موسسه هر سال، براساس شاخص تعداد مقالات و تعداد ارجاعات، رده بندی دانشمندان، کشورها، موسسات و مجلات را انجام می دهد.
    وی بیان کرد: این موسسه تمام مقالاتی که در ژورنال های معتبر مورد تایید به چاپ می رسد را بررسی کرده و با انتشار در سایت خود براساس شاخص های مختلف هر سه ماه یکبار دانشمندان بین المللی را معرفی می کند.
   دکتر منعم زاده خاطر نشان کرد: پروفسور صلواتی نیاسر دومین نفر در ایران است که عنوان دانشمند بین المللی سه رشته ای را کسب نموده و وی در سال جاری همچنین در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفته است.
    گفتنی است پروفسور صلواتی نیاسر در جشنواره برترین های فناوری نانو کشور، تاکنون در دو نوبت مقام نخست و دو نوبت نیز مقام دوم را کسب کرده و همچنین پژوهشگر برتر ایران از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز معرفی شده است. /عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.