استاد نمونه به سبب انتقاد از ریاست دانشگاه اخراج شد

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: دکتر رسول قیصری استاد جراحی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی شیراز با دستور دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تصویب هیات جذب اساتید از این دانشگاه اخراج شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبر پارسی از دیروز این خبر به شکل گسترده ای از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی مربوط به دانشجویان علوم پزشکی شیراز پخش شده بود که پس از تماس با دکتر قیصری ، وی ضمن تایید این خبر اظهار داشت : طی تماس رئیس دانشکده دندانپزشکی این خبر به بنده اعلام شده است.

وی افزود : پس از پیگیری هایی که انجام دادم متوجه شدم نامه اخراج قطعی بنده از طریق حراست دانشگاه در حال تهیه است.

گفتنی است دکتر قیصری بارها توسط هیات ارزشیابی اساتید دانشگاه در ردیف اساتید نمونه قرار گرفته بود.

وی که در سوابق خود معاونت آموزشی بخش جراحی فک و صورت را نیز دارد از اعضای کمیته سلامت ستاد روحانی در استان فارس بوده است.

 دکتر قیصری پس از حماسه ۲۴ خرداد به سبب محبوبیت در بین دانشجویان  و با همراهی دانشجویان فعالیت های بسیاری را در جهت تغییر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس شعارهای دولت تدبیر وامید انجام داده به نحوی که چندین بار از سوی مراجع مختلف دانشگاه تهدید به برخورد و اخراج شده بود.

روز قبل رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا مدعی شد افزایش نشاط در فضای سالم دانشجویی از اولویت های دانشگاه در دوره تازه است این در حالی است که تاکنون مدیریت ایشان در دانشگاه به صورت رسمی و کتبی تمدید نشده و از طرف دیگر اخراج استاد نمونه دانشگاه نه تنها فضای دانشگاه را با نشاط نمی کند که ذهن دانشجویان را آزرده و روحیه آنها را افسرده می کند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.