استانداردهای عرضه بازی در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای معرفی می شود

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ‘ سعید جابری انصاری’ افزود: می توان با استفاده از ظرفیت‌های این نمایشگاه، ضمن اطلاع رسانی درباره استانداردهای عرضه، شکل و نوع هولوگرام های ستاد حمایت از آثار فرهنگی را نیز برای مخاطبان این محصولات معرفی کرد.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای را فرصت مناسبی برای شناسایی نیاز مخاطبان عرصه بازی دانست و گفت: در این نمایشگاه می توان ضمن معرفی تولیدات داخلی در حوزه بازی های رایانه ای، با تخصیص برخی تسهیلات ویژه برای بازدید کنندگان، فرهنگ استفاده از محصولات فرهنگی را ترویج داد.

جابری انصاری با بیان اینکه بازار عرضه بازی های رایانه ای تولید داخل و خارج با بازرسی ها و نظارت های صورت گرفته از وضعیت مطلوب نسبی برخوردار است، افزود: البته آسیب هایی در این حوزه وجود دارد که قابل انکار نیست.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید کنندگان داخلی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از اولویت های عرصه فرهنگ و هنر کشور است ، گفت: برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای و امکان معرفی تولیدات داخلی در این نمایشگاه، می تواند زمینه مناسبی برای ترویج فرهنگ استفاده از بازیهای رایانه ای بومی باشد.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این نمایشگاه می توان با اطلاع رسانی درباره آثار سوء استفاده از بازی های رایانه ای قاچاق، مخاطبان این حوزه را نسبت به تهدیدات و فرصت های موجود آگاه کرد.

دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران ۶ تا ۱۰ تیرماه سال‌جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

فراهنگ**۱۹۸۳**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۹۰۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.