استانداری تهران تمهیداتی خاص برای برخورد با زمین خواران دارد

۱۱اردیبهشت،

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت : منطقه جاجرود از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا این منطقه تفرجگاه مردم است و ارازی آن ارز ش افزوده دارند و به همین خاطر یک سری زمین خوار می باشند که به این ارازی تعرض می کنند و ما با این ساخت و ساز های غیر مجازدر استانداری برخورد خواهیم کرد .

به گزارش Consbank، اردوخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش جاجرود شهرستان پردیس گفت :بحثی داریم که در ثنوات قبل بعضی از این ساخت و ساز ها انجام شده است و در واقع اتهام آن به سیستم مدیریت تازه افتاده است ما تا جایی که توانسته ایم برخورد کرده ایم .

وی در ادامه این مطلب افزود :منطقه جاجرود از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا این منطقه تفرجگاه مردم است و ارازی آن ارز ش افزوده دارند و به همین خاطر یک سری زمین خوار می باشند که به این ارازی تعرض می کنند .

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران با اشاره به ساخت و ساز غیر مجاز در بخش جاجرود شهرستان پردیس تصریح کرد : کسی این کار را انجام می دهد می خواهد یک ساختمان هم در این منطقه بسازد و در روز های تعطیل و مراسم هایی که در تقویم تعطیل اعلام شده است چون ادارات تعطیل می باشند این اشخاص سود جو اینگونه اقدامات خود را در منطقه جاجرود شهرستان پردیس به خصوص روستای سعید آباد انجام می دهند .

اردوخانی در خاتمه اظهار داشت :ما تمهیداتی در استانداری برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز داریم این را بدانید در هر منطقه ای که ساخت و ساز غیر مجاز وجود دارد و اگر در این رابطه کوتاهی از دهیاری هاو یا شوراهای اسلامی روستاها باشد قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد .


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.