استاندار اصفهان: مشکل باشگاه ذوب آهن، محافظه کاری و سوء مدیریت است

به گزارش ایرنا، ‘علیرضا ذاکر اصفهانی’ روز پنجشنبه در آیین تجلیل از رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در استانداری اصفهان افزود: تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در سال های اخیر در عرصه بین المللی از اقتدار خوبی برخوردار بوده اند.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان توانست موفقیت خود را ادامه دهد اما ذوب آهن به دلیل سوء مدیریت و ضعف در این بخش نتوانست انتظارات را برآورده کند.

استاندار اصفهان با ابراز تاسف از اینکه فضای ورزش تحت تاثیر منازعات سیاسی و مدیریتی قرار گرفته است، گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است و نباید نسبت به آن نگاه سیاسی و جناحی داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته با ‘مهدی تاج’ نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات باشگاه ذوب آهن بصورت تلفنی مذاکره کردم، گفت: مشکلات باشگاه ذوب آهن نرم افزاری است و مسوولان شرکت ذوب آهن باید این مشکلات را برطرف کنند.

ذاکر اصفهانی بابیان اینکه باشگاه سپاهان و ذوب آهن اصفهان به مردم تعلق دارد، گفت: نباید این باشگاه ها را با برخی تصمیم های اشتباه تضعیف کرد.

وی تصریح کرد: با ملاحظه کاری، سانسور و خودسانسوری مشکلات حل نمی شود و جامعه بدون پرده پوشی باید در جریان مشکلات باشگاه های استان قرار گیرد.

ذاکر اصفهانی گفت :تصمیم هایی که برای این باشگاه ها گرفته می شود باید بدون حب و بغض باشد.

پ**۷۱۳۲**۱۰۴۲**۱۵۴۲**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۷۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.