استاندار تهران: مردم با حرکت‌های ضد دینی مقابله جدی می‌کنند

ایران > دولت– ممتازنیوز:
استاندار تهران،ارزشهای دینی را ضروریترین اصل نظام اسلامی دانست و گفت: حرکتی که بخواهد ارزش های دینی را تحت تاثیر قرار دهد و یا آن را از مسیرش خارج کند مورد قبول جامعه اسلامی نیست و مردم متدین با آن مقابله جدی می کنند.

«سیدحسین هاشمی» روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «هادی جوان دلاور» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، امر به معروف را از ضروریترین وظایف هر مسلمان دانست و افزود: مردم بر اساس اعتقادات و باورهای مذهبی خود به آن اقدام می‌کنند .

وی با اشاره به بروز بعضی حوادث ناگوار توسط تعدادی از اراذل و اوباش افزود: مسوولان نظام باید تدابیر لازم را برای برخورد قاطع و مناسب با این هنجارشکنان بیاندیشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

استاندار تهران یکی از ضروریترین وظایف نیروی انتظامی را برقراری امنیت پایدار دانست و گفت: نیروی انتظامی با سعی و تلاش‌های همکاران این مجموعه توانسته امنیت خوبی را در کشور برقرار کند.

هاشمی ادامه داد: این شهید گرامی برای برقراری امنیت پایدار جامعه، جان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد تا شهروندان در محیطی امن و بدون دغدغه زندگی کنند.

استاندار تهران ضمن تسلیت به خانواده، همرزمان و همکاران این شهید، افزود: احساس امنیت کامل در جامعه ضروریترین پیام شهداست که با تلاش این عزیزان در گستره ایران اسلامی محقق شده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر ˈهادی جوان دلاورˈ با حضور جمعی از مسوولان، همرزمان و دلاوران غیور نیروی انتظامی و مردم شهید پرور تهران تشییع شد.

شهید هادی جوان دلاور مامور وظیفه شناس از جمعی گروه ضربت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت بود که بر اثر اصابت نارنجک دستی در مراسم چهارشنبه آخر سال مجروح شد و بامداد روز قبل (چهارشنبه ) در بیمارستان لقمان به شهادت رسید.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.