استاندار جدید ایلام امروز معرفی می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

وزیر کشور iبه‌منظور معرفی استاندار جدید و تقدیر از استاندار سابق ، وارد ایلام شد.

به گزارش تفسیری حوزه دولت باشگاه خبرنگاران iبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور پیرو تصمیم دولت مبنی بر تغییر و تحول در مدیریت عالی استان ایلام مصطفی محمد نجار وزیر کشور ، صبح امروز (سه‌شنبه) برای معرفی عباس‌زاده استاندار جدید و تقدیر از اعلائی استاندار سابق ، از طریق فرودگا ه ایلام وارد این استان شد.

وزیر کشور در بدو ورود iبه فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران با اظهار خوشوقتی از حضور در استان قهرمان پرور ایلام و یادآوری نقش خطیر و ممتاز این استان در دوران جنگ تحمیلی حزب بعث علیه ایران اظهار داشت: مردم استان ایلام در جریان هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان از مرزهای این دیار صیانت کردند.

نجار ادامه داد: برگ‌های زرینی از تاریخ دفاع مقدس iبه نام استان ایلام ثبت و ضبط شده است.

وی هدف از مسافرت یک روزه خود iبه استان ایلام را شرکت در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید ایلام عنوان کرد و گفت: استاندار پیشی ایلام منشا خدمات ارزشمندی بوده و برنامه‌های دولت را پیش برده است.

وزیر کشور افزود: استاندار جدید ایلام نیز از نیروهای کارآمد بوده که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برای موفقیت این استان اهتمام جدی داشته باشد.

وزیر کشور پس از ورود iبه ایلام، با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر در iبهشت رضا(ع)، iبه مقام شامخ شهدای ایلام ادای احترام کرد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.