استاندار خراسان شمالی: کارگران در تحقق حماسه اقتصادی نقش دارند

۰۹اردیبهشت،

به گزارش ایرنا ˈمحمود احمدی بیغشˈ روز دوشنبه در گردهمایی کارگران مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین اظهار کرد: گردش چرخ های اقتصادی جامعه بر عهده کارگران است که باید با تمام وجود و با همت و کار مضاعف برای رضایت و تامین رفاه آنان تلاش کرد.

وی افزود: دشمنان نظام درصدند تا با فشار تحریم مردم ما را دلسرد کنند اما باید بدانند تا این مردم دل در گرو ارزش ها و ولایت داشته و به پای آنها بایستند، این تحریمها هیچ اثری بر اراده آنها نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: مردم ما حساب اصل نظام را از مشکلات، کمبودها و گرانی ها جدا کرده اند و این نظام را متعلق به خود دانسته و در راستای حفظ و نگهداری و رسیدن به اهداف متعالی آن احساس مسوولیت می کنند.

احمدی بیغش افزود: ما اکنون با یک حمله گازانبری اقتصادی مواجه شده ایم که تنها راه مقابله و بی اثر کردن آن، خلق حماسه اقتصادی و سیاسی است.

استاندار خراسان شمالی اولین میدان خلق حماسه سیاسی را انتخابات پیش رو خواند و افزود: هرکس که از صافی شورای نگهبان گذشت محترم است و چیزی که در دنیا مطرح است حضور مردم در پای صندوقهای رای است.

به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی در سفر یک روزه خود به اسفراین با خانواده معلم شهید ˈعباسیˈ و کارگر شهید ˈکربلاییˈ نیز در این شهر دیدار کرد و گفت: بقای مسوولیت های امروز از صدقه خون پاک و مطهر شهداست. ک/۲

۷۱۸۳/۶۲۶

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.