استاندار خوزستان:شهرداران ، سرمایه گذاری بخش خصوصی را تسهیل کنند

۱۹ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، دکترˈسیدجعفر حجازیˈ روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تفریحی پارک آبی اهواز افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت ، باید بخش خصوصی را با اطمینان به کسب سود مناسب به میدان آورد و به سرمایه گذاری در بخش های مختلف ترغیب و تشویق کرد.

وی گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی شهر با مصوبات و مجوزهای لازم باید زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرد و گره حضور بیشتر و بی دغدغه سرمایه گذاران و بخش خصوصی را باز نمود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به ظرفیت های بزرگ اقتصادی در بخش های صنعت ، بنادر ، کشاورزی ، تفریحی و ورزشی یادآور شد همه مسوولان اجرایی موظف می باشند همه موانع حضور بخش خصوصی در بخش های مختلف را برطرف کنند و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

دکتر حجازی با تقدیر از شهردار اهواز در راه اندازی پروژه های ورزشی و تفریحی در مناطق مختلف اهواز تاکید کرد باید فضایی برای شور و نشاط جوانان استان فراهم نمود و در این راه باید از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها استفاده کرد چرا که استان خوزستان در طول هشت سال جنگ دچار عقب ماندگی های بسیاری شده این در حالی است که سایر استان های کشور به روند توسعه ای خود ادامه دادند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در سه ساله اخیر ، استان خوزستان بیشترین سهم جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را داشته است افزود: باید سرمایه گذاران را تشویق کرد تا سرمایه خود را در استان سرمایه گذاری کنند و همه شرایط را نیز برای آنان فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید انتظارات بحق مردم خوزستان برآورده کرد افزود: استان خوزستان از حیث جمعیت جوان رتبه دوم کشوری را دارا می باشد از این رو باید شهرداران باید امکانات ورزشی و تفریحی را در شهرها با استفاده از منابع مالی بخش خصوصی مهیا کنند.

دکتر حجازی افزود: چنانچه امکانات تفریحی را برای جوانان فراهم کنیم جوان ما دنبال کشیدن قلیان نخواهد رفت و به برنامه های نشاط روی خواهد آورد.

وی در ادامه ضرورت راه اندازی فروشگاههای زنجیره ای مجهز با هدف تامین به موقع و مناسب کالاهای اساسی مردم با هدف کنترل قیمت ها توسط شهرداری ها تاکید و ابراز امیدواری کرد اولین فروشگاه زنجیره ای مجهز تا پایان دولت دهم در اهواز راه اندازی شود.ک/۳ ۶۴۶/۶۴۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.