استاندار فارس خواستار توجه جدی به صدور و جانمایی طرحهای سرمایه گذاری شد

به گزارش روز جمعه ایرنا ، مهندس حسین صادق عابدین در جریان بازدید برخی طرحهای در دست اجرای این استان افزود:به دلیل مکان یابی نامناسب برای خدمات رسانی به برخی طرح های مصوب شده در گذشته، با مشکل مواجه هستیم که در این خصوص باید دقت بیشتری برای صدور مجوزها و مکان یابی انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه کم توجهی به این موضوع هزینه های سنگینی را به دولت تحمیل می کند بر لزوم توجه به آینده نگری و مولفه های اشتغال و بهره وری طرحهای سرمایه گذاری تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ، با اشاره به جاذبه های خاص تاریخی و گردشگری استان و شهر شیراز تصریح کرد: اشتغال ۵۰ درصدی بخش خدماتی کشور از جمله دلایل مهم برای توسعه این بخش به شمار می رود که در این زمینه همچنین سود آوری بالا و هزینه کم، بر لزوم توجه به مبحث گردشگری افزوده است.

استاندار فارس در عین حال تاکید کرد: مجوز طرح های تفریحی و گردشگری که فعالیت نداشته باشند باطل و به سایر متقاضیان واگذار می شود.

گفتنی است استاندار فارس از هفت طرح تفریحی و گردشگری و چهار طرح صنعتی شهر شیراز بازدید و دستورات لازم را برای رفع مشکلات سرمایه گذاران حوزه های تفریحی، گردشگری و صنعتی استان صادر کرد.

باغ پرندگان، مجتمع خلیج فارس، مجتمع گردشگری داووس، مجتمع گردشگری سرزمین سبز صدرا، پارک آبی صدرا، رستوران شهر راز و پروژه آب رکنی، هفت طرح تفریحی و گردشگری و پتک شیراز، شرکت صنایع شیمیایی فارس، شرکت خرم صنعت و کاغذ زاگرس نیز از جمله این طرحها بود. ک/۲

۷۳۷۴/۶۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.