استخدام استانداری کرمانشاه سال ۹۲

۲۶خردادماه،

استخدام استانداری کرمانشاه سال ۹۲

استاندار کرمانشاه در جلسه‌ ی ستاد اجرایی توسعه‌ی بخش معدن استان گفت: فارغ‌ التحصیلان رشته معدن در توسعه‌ ی بخش معادن استان به‌ کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه‌ ی کرمانشاه، «حجت‌الله دمیاد» در دومین جلسه‌ ی ستاد اجرایی توسعه‌ ی بخش معدن استان، با اشاره به این‌ که معادن استان کرمانشاه، ظرفیت‌های مستعد و مناسبی در حوزه‌ی اکتشاف، استخراج و بهره‌ برداری دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ ربط و دست‌ اندرکار در این حوزه باید با برنامه‌ ریزی‌های لازم و کاربردی، توسعه‌ ی بخش معدن استان را با جدیت پیگیر باشند.
وی با تاکید بر به‌ کارگیری فارغ‌ التحصیلان رشته‌ ی معدن در بخش معادن استان، تصریح کرد: مسؤلان باید با تلاش هرچه بیشتر از ادامه‌ ی خروج فرآورده‌های معدنی خام استان بدون بهره‌ گیری صحیح جلوگیری و دست فرصت‌ طلبان که مانع اشتغال موثر جوانان این استان می‌شوند را کوتاه کنند.
استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ارزش افزوده‌ی معادن استان، یادآور شد: این حق مردم استان است که از ظرفیت‌های بخش معدن بهره لازم را برده و سود انتفاعی آن به جیب خود همین مردم ریخته شود.
براساس این گزارش،‌ ۲۲۴ معدن در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۸۱ مورد آن فعال است.

دقت کنید که :

در صورتی که استانداری کرمانشاه اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نماید،در همین صفحه به اطلاع شما می رسد.از آزمون استخدامی پیش رو جا نمانید!

برای آمادگی در آزمون استخدامی استانداری،اینجا کلیک کنید.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.