استخدام در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری

۱۱اردیبهشت،

 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری تعداد ۱۰۲ نفر از اشخاص واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون استخدام می‌کند.

به گزارش ایسنا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری اشخاص در دستگاه‌های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری تعداد ۱۰۲ نفر از اشخاص واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی مصاحبه و گزینش بصورت رسمی آزمایشی ذیل استخدام می‌ کند.

داشتن حداقل سن بیست و سه سال و حداکثر چهل سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک و اینکه داوطلبان باید بومی استان تهران باشند از شرایط استخدام است.

ثبت نام از طریق اینترنت انجام خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط باید به پایگاه اینترنتی‌های www.sanjesh.org و یا www.isti.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را از تاریخ نهم اردیبهشت حداکثر تا تاریخ سیزدهم اردیبهشت تکمیل کنند و نسبت به واریز مبلغ ۱۱۴۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون‌های توانمندی عمومی داوطلبان استخدام اقدام کنند.

زمان و محل توزیع کارت:

کارت شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی مذکور از تاریخ هفتم خرداد ۹۲ قابل دسترسی و دریافت است. زمان برگزاری آزمون دهم خرداد ۹۲ و محل برگزاری آزمون در هنگام ارائه کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. لیلا رحیم پور:

    با سلام .در امتحان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری شرکت کرده ام ولی جوابش را دریافت نکرده ام لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.